هر فرد یا کسب و کاری که قصد شروع فعالیت در پلتفرم اینستاگرام را دارد، یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن او را درگیر می کند، جذب و افزایش فالوور یا دنبال کننده می باشد. بی شک بهره گیری از روش های اصولی و منطقی برای جذب فالوور از اصلی ترین نکاتی است که می بایست به آن دقت نمود.
الگوریتم اینستاگرام برای انجام برخی روش ها همچون تبلیغات اینستاگرام هر روزه دستخوش تغییراتی است که برای افزایش و جذب دنبال کننده می بایست به آن توجه نمود.
قطعا بسیاری از نکات اولیه مانند استفاده از بیو کامل شامل نام، شماره تلفن، عکس پروفایل (لوگو)، نظم در تولید محتوا همچون زمانبندی در قرار دادن استوری و پست، ارتباط مثبت با مخاطب و... همه و همه در روند بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان تاثیر دارد اما نکات دیگری هم وجود دارد که در کنار این موارد با انجام قدم به قدم آن ها می توان مخاطبین را به دنبال کنندگان دائمی بدل ساخت. بر همین اساس اگر قصد بالا بردن تعداد دنبال کنندگان واقعی صفحه کسب و کار خود را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا جدید ترین و منطقی ترین راه ها افزایش فالوور اینستاگرام را معرفی نماییم.
روند جذب فالوور در گذشته به چه شکل بود؟
برای جذب فالوور در گذشته با توجه به اینکه آگاهی و درک درستی از روند اصولی این کار وجود نداشت عموم افراد بعد از ساخت اکانت خود به دنبال معرفی پیج از طریق دوستان و آشنایان خود بودند که در اغلب اوقات این روش با شکست مواجه می شد. در این روش روند افزایش بازدید کنندگان و جذب فالوور به ندرت به سمت مسیر اصولی و درست می رود به طوری که ممکن است فرد دچار سرخوردگی از بابت عدم موفقیت خود شود.
انجام تبلیغات اینستاگرام لازمه های خود را دارد که یکی از مهم ترین آن ها ساخت محتوای با کیفیت و خلاقانه و یا تبلیغات در پیج های پر بازدید می باشد. اما انجام تبلیغات به شکل سنتی امروزه نتیجه ایده آل با خود به همراه نخواهد داشت.
با توجه به موارد اشاره شده امروزه برای افزایش فالوور و بازدید پیج کسب و کار می بایست به صورت اصولی و با توجه به فاکتورها و الگوریتم های اینتاگرام اقدام به انجام این کار نمود. در ادامه روش های افزایش دنبال کنندگان در اینتاگرام را به صورت قدم به قدم توضیح خواهیم داد:
قدم اول: شناسایی مخاطب هدف
در مرحله اول می بایست مخاطبین خود را بر اساس نوع کسب و کار و فعالیت خود شناسایی نمایید. به طور مثال اگر کسب و کار شما در حوزه پوشاک زنانه می باشد، تمرکز خود را می بایست بر روی بانوان قرار دهید. بر همین اساس می توان به منظور انجام تبلیغات اینستاگرام، به دنبال اینفلوئنسر های خانم نام آشنا در این پلتفرم باشید تا با ساخت محتوای خلاقانه و تبلیغ کسب و کار شما توسط این افراد شاهد جذب مخاطبین هدف خود باشید.
قدم دوم: برند سازی برای مخاطبین هدف
موضوع برند سازی در کسب و کار ها همواره دارای اهمیت زیادی می باشد. اینکه مخاطبین شما چه دید و تصوری از کسب و کار شما پیدا می کنند از عوامل مهمی است که بتوان به واسطه آن جز دنبال کنندگان دائمی شما باشند. برند سازی شامل فاکتورهای مختلفی از قبیل نام کسب و کار، ساخت لوگو حرفه ای، کیفیت ارائه خدمات و یا محصولات، تولید محتوای جذاب و با کیفیت، استفاده از بهترین روش های تبلیغات اینستاگرام و... می شود. بر همین اساس برنامه ریزی به منظور انجام برند سازی و معرفی خود به دیگران در بالاترین سطح کیفی نقش موثری در افزایش دنبال کنندگان خواهد داشت.
قدم سوم: تولید محتوا اصولی برای رفع دغدغه های مخاطبان
عموما افرادی که به دنبال خدمات و یا محصولات خاصی هستند، ممکن است دغدغه های خاص خود را جهت خرید خود داشته باشند. به طور مثال برای خرید لباس و پوشاک به صورت غیر حضوری، جنس لباس، سایز لباس و همچنین تن خور آن دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که فرد بتواند بر اساس آگاهی از تمامی این موارد خرید خود را انجام دهد. با برطرف نمودن این دست از دغدغه مخاطبین هدف به وسیله تولید محتوای کامل و بدون نقص می توان به میزان قابل توجهی شاهد اعتماد و اطمینان مخاطبین و در نتیجه دنبال کردن کسب و کار شما توسط اشخاص و پیج ها بود.
از دیگر مسائلی که در ارتباط با تولید محتوای اصولی می بایست به آن توجه کرد، جلب اعتماد دنبال کنندگان است. برخی از افراد اگرچه به وسیله تولید محتوای بدون نقص خواهان خرید از شما هستند اما همچنان در روند پرداخت هزینه دچار شک و تردید هستند. با توجه به افزایش روش های کلاهبرداری که امروزه شاهد آن هستیم، رفع این دست از شک و تردید ها با استفاده از فوت و فن های خاص به منظور افزایش اعتماد مخاطبین از جمله موارد دیگری است که بالا رفتن دنبال کنندگان تاثیر دارد.
قدم چهارم: با استفاده از روش قیف فروش فالوور را به مشتری دائمی تبدیل کن!
اصطلاح قیف فروش یکی از روش های موثر در جذب دائمی مشتریان می باشد که در اینستاگرام می تواند به افزایش فالوور ها ختم شود. این تکنیک در واقع روشی است که با در اختیار دادن سرنخ ها و داده های مختلف که از دید مشتری دارای اهمیت می باشند می توان اقدام به جذب مشتری نمود. در اینستاگرام با استفاده از تکنیک های مختلف می توان اقدام به انجام این کار نمود. به طور مثال در صورتی که مشتری اقدام به خرید از شما نماید، در خرید بعدی می تواند از مزایای تخفیف و یا ارسال رایگان بهره مند گردد.
انجام این دست از تکنیک ها سبب خواهد شد مشتری شما به یک مشتری دائمی تبدیل شود که نتیجه آن افزایش دنبال کنندگان خواهد بود.
در پایان اگر به دنبال افزایش دنبال کنندگان واقعی صفحه و یا کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، ما در آژانس مدلین با بهره گیری از جدیدترین راهکار ها بر اساس بروز ترین الگوریتم های اینستاگرام همچون تبلیغات اینستاگرام آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.
معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی
در گذشته دسترسی به موزیک محدود به وسایل فیزیکی همچون نوار کاست، CD و... بود که نسبت به امروزی روند پخش و انتشار آن ها نیز دردسرهای مختلفی داشت. اما امروزه به لطف پلتفرم های جهانی علاوه بر دسترسی ساده تر، روند ثبت موزیک بسیار آسان تر از گذشته شده است. این نوع پلتفرم ها که دارای محدوده جغرافیایی خاصی نیست به سرویس های استریم موزیک معروف هستند.
دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام
با توجه به اینکه امروزه بسیاری از حرفه ها و مشاغل به شکل مجازی و در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام کسب و کار خود را انجام می دهند، یادگیری استفاده صحیح از چنین شبکه هایی و درآمد زایی از طریق آن ها می تواند سبب موفقیت ما در کسب و کار مورد نظر شود. تیک آبی اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی است که با دریافت آن می توان در کار و حرفه خود به موفقیت رسید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟
زمانی بود که تنها کاری که در اینستاگرام خود انجام می دادید این بود که فید خود را اسکرول کنید، صفحات جدید را در Explore کشف کنید و یا فیلترهای عالی برای استفاده تصاویر پیدا کنید. امروزه هنوز هم می توانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید امنیت اینستاگرام خود را در اولویت اول قرار دهید، به خصوص اگر دارای کسب و کار و یا حرفه ای در این فضای مجازی هستید و می خواهید حساب اینستاگرام خود را حفظ کنید.