logo

درباره ما

مجموعه آژانس مدلین از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تیک آبی پلتفرم ها و درج خبرهای جهانی شروعبه کار کرد ، این آژانس تا کنون با انجام بیش از 1500 وریفای اکانت های مختلف در تمام پلتفرم ها توانسته اولین مجموعه در زمینه وریفای در سطح جهانی باشد و بیش از 30 درصد از مشتری های این مجموعه آرتیستها و برند های خارج از کشور می باشند ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مخاطبان را در زمینه وریفای و شهرت جهانی بدست بیاوریم و این باعث افتخار مجموعه جهانی مدلین باشد.

بیشتر ...

ارتباط با ما

  • (021) 22347651
  • info@medellin.ir

چرا بعد از تبلیغ در اینستاگرام تعداد فالوور اضافه نمی شود؟

یکی از بزرگترین دغدغه ها و ترس هایی که افراد پس از انجام تبلیغات اینستاگرام ممکن است با آن مواجه شوند، عدم افزایش فالوور یا دنبال کننده پس از پرداخت مبالغ زیاد به منظور تبلیغ پیج اینستاگرام خود می باشد. این موضوع به خصوص برای کسب و کار های نوپا سبب نا امیدی و عدم ادامه دادن به مسیری است که قصد فعالیت در آن حرفه را دارند. بروز چنین اتفاقی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی آن ها پرداخته تا بتوان علاوه بر جلوگیری از ضرر و زیان مالی، بتوانیم دنبال کنندگان واقعی را افزایش دهیم.


دلایل عدم افزایش فالوور پس از تبلیغات اینستاگرام چیست؟

پیش از این که اقدام به انجام تبلیغات گسترده اینستاگرام نمایید می بایست نکاتی را چه در ارتباط با پیج خود و چه در خصوص تبلیغ و محتوای آن رعایت نمایید. با رعایت این دو نکته و نکاتی که در ادامه در خصوص آن ها صحبت خواهد شد به راحتی می توانید بازخورد تبلیغات خود را مشاهده نمایید.


ضعف و وجود مشکلات در پیج شما و همچنین نوع محتوای تبلیغی که ارائه می دهید مهم ترین دلایل عدم بالا رفتن دنبال کنندگان پس از انجام تبلیغات اینستاگرام می باشد. بسیاری از افراد بدون رعایت این نکات اقدام به انجام تبلیغ پیچ اینستاگرام خود می نمایند که نتیجه آن زیان مالی بسیار زیاد و مایوس شدن از ادامه کار می باشد. پس با رعایت موارد زیر می توانید به راحتی دنبال کنندگان پیج خود را تا چندین برابر افزایش دهید.


1. افزایش جذابیت بصری تبلیغات

در نگاه اول از دید بیننده محتوای شما می بایست به گونه ای باشد که فرد را جذب خود نماید. قطعا هر محتوایی از دید بیننده جذاب نخواهد بود و همین موضوع می تواند منجر به دنبال کردن شما شود. تبلیغات اینستاگرام شما می بایست محتوایی ساده اما جذاب داشته باشد. با توجه به اینکه مخاطبین در دید اول علاقه چندانی به دیدن تبلیغ به مدت طولانی ندارند، محتوا باید به گونه ای باشد که در نگاه اول و به صورت فوری مخاطب را جذب خود نماید.

تبلیغ در اینستاگرام


پس می بایست از وارد کردن اطلاعات بیش از حد چه از نظر طرح و چه از نظر قرار دادن متن زیاد جلوگیری کرد. در اصل می بایست در تبلیغات اینستاگرام به صورت بنری تنها پیام اصلی شما به همراه نهایت دو تا 3 جمله کوتاه و یک تصویر قرار گیرد. همچنین با قرار دادن متن هایی به عنوان جذب بیشتر مخاطب همچون پکیج تخفیف و... می توانید به راحتی مخاطبین و دنبال کنندگان زیادی را جذب نمایید.


ساخت بنر های بدین شکل برای کاور ویدئو ها هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا با دیدن آن مخاطب جذب و در قدم بعدی وارد ویدئو شما خواهد شد تا از اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما اطلاع یابد. به طور کلی ساخت بند تبلیغات اینستاگرام و یا سایر پلتفرم ها همچون یوتیوب از اهمیت بسزایی جهت افزایش بازخورد و فالوور برخوردار می باشد.


2. ارائه محتوای جذاب در تبلیغات اینستاگرام

در قدم قبل در خصوص کوتاه بودن محتوا و جملات در بنر های تبلیغات اینستاگرام صحبت شد. اما علاوه بر این نکته توجه به نوع محتوا چه از نظر متنی و چه ارائه و گفتن آن توسط فرد حائز اهمیت می باشد. به طور کلی تبلیغ پیچ اینستاگرام چه به صورت استوری چه پست و... باشد باید از کیفیت بالای محتوایی که در آن گنجانده می شود برخوردار باشد تا مخاطب را راغب به دنبال کردن شما نماید.


3. ارائه تبلیغات با هدف آموزش

با تمرکز بیش از حد تنها روی افزایش فروش محصولات خود در تبلیغات اینستاگرام قطعا مخاطبان را از خود دور می نمایید. اما اگر هدف شما جذب فالوور و مخاطب باشد می بایست از تکنیک های آموزشی در تبلیغ خود استفاده نمایید. به طور مثال اگر فروشنده لباس هستید، می توانید از روش ست کردن انواع لباس و فوت و فن های آن استفاده نمایید. به طور کلی از کلیشه ای بودن تبلیغ دست برداشته و به صورت هوشمندانه ای جهت افزایش دنبال کننده اقدام به انجام تبلیغات اینستاگرام نمایید.


4. انجام تبلیغات در پیج های مرتبط با حوزه کاری

یکی از مواردی که افراد کمتر به آن توجه می نمایند، انجام تبلیغات در پیچ های مختلفی است که هیچ ارتباطی با حوزه کاری شما ندارد. به طور مثال اگر کسب و کار شما در ارتباط با فروش لوازم آرایشی و بهداشتی باشد، می بایست به دنبال اینفلوئنسر ها و پیچ هایی باشید. زیرا قطعا اکثریت دنبال کنندگان این صفحات بانوان هستند. با رعایت این موضوع می توانید به راحتی مخاطبین بیشتری از روش تبلیغات اینستاگرام جذب خود نمایید.


5. توجه به صفحه کاری خود در اینستاگرام

یکی از عوامل جذب مخاطب پس از انجام تبلیغات گسترده اینستاگرام داشتن پیجی کامل و به روز می باشد. بنابراین دست به کار شوید و پروفایل خود را چه از نظر بیوگرافی، چه عکس پروفایل و سایر مشخصات کامل نمایید. داشتن یک لوگوی با کیفیت از برند خود و قرار دادن آن بر روی عکس پروفایل کاربری، ارائه توضیحات کامل در قسمت بیوگرافی (لینک سایت، تلگرام، واتس اپ و... جهت ارتباط بیشتر با مشتری) تلفن تماس و یا آدرس و... همگی نقش موثری در اطمینان مخاطب نسبت به شما خواهد داشت.


علاوه بر موارد ذکر شده قرار دادن پست ها به صورت منظم و همچنین داشتن هایلایت در اینستاگرام نقش ویژه ای در جذب مخاطب خواهد داشت.


6. تولید محتوای بروز و جذاب برای پست ها و هایلایت ها

قبل از پخش تبلیغات اینستاگرام خود ، اقدام به مرتب نمودن پست ها و هایلایت های خود نمایید. استفاده از پست هایی با جذابیت بصری بالا می تواند در نگاه اول مخاطب را جذب صفحه شما نماید. بنابراین قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام در خصوص این موارد زمان بیشتری صرف نمایید. از گرافیست ها و یا عکاسان برای تولید پست ها و هایلایت های جذاب استفاده نمایید. ضمنا از محتواهای آموزشی در خصوص کسب و کار خود در پست ها غافل نشوید.


7. قانع کردن و ایجاد تعامل با مخاطبین

در پست ها و محتوای خود دلایلی را مد نظر قرار دهید تا مخاطب به دنبال نمودن شما قانع شود. به طور مثال فروش کالای اصل، ارسال رایگان محصولات و... همگی می تواند نقش بسزایی در افزایش فالوورهای شما پس از انجام تبلیغات در اینستاگرام داشته باشد.


علاوه بر این پیش از انجام تبلیغ پیچ اینستاگرام خود، سعی کنید با مشتریان و مخاطبین خود به صورت کاملا محترمانه تعامل داشته باشید. به طور مثال پاسخگویی به مخاطبین در دایرکت و یا جواب دادن به کامنت ها با رفتار خوش و یا استفاده از انواع قابلیت های استوری همچون سوال و جواب می تواند نقش مهمی در ایجاد تعامل مثبت مخاطبین با شما داشته باشد.


سخن پایانی

با رعایت موارد ذکر شده پیش از ارائه تبلیغات اینستاگرام به سایر پیج ها می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مورد نظر خود رسیده و از این طریق کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید. در پایان چنانچه قصد انجام تبلیغات در اینستاگرام را داشته باشید، تیم ما در آژانس مدلین از اولین قدم تا انتها جهت انجام اصولی امور همراه شما خواهد بود. جهت مشاوره در خصوص نکات پیش از تبلیغ و یا سایر امور تبلیغات گسترده اینستاگرام می توانید با کارشناسان ما در آژانس مدلین در ارتباط باشید.


دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از حرفه ها و مشاغل به شکل مجازی و در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام کسب و کار خود را انجام می دهند، یادگیری استفاده صحیح از چنین شبکه هایی و درآمد زایی از طریق آن ها می تواند سبب موفقیت ما در کسب و کار مورد نظر شود. تیک آبی اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی است که با دریافت آن می توان در کار و حرفه خود به موفقیت رسید.

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

زمانی بود که تنها کاری که در اینستاگرام خود انجام می دادید این بود که فید خود را اسکرول کنید، صفحات جدید را در Explore کشف کنید و یا فیلترهای عالی برای استفاده تصاویر پیدا کنید. امروزه هنوز هم می توانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید امنیت اینستاگرام خود را در اولویت اول قرار دهید، به خصوص اگر دارای کسب و کار و یا حرفه ای در این فضای مجازی هستید و می خواهید حساب اینستاگرام خود را حفظ کنید.

معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

در گذشته دسترسی به موزیک محدود به وسایل فیزیکی همچون نوار کاست، CD و... بود که نسبت به امروزی روند پخش و انتشار آن ها نیز دردسرهای مختلفی داشت. اما امروزه به لطف پلتفرم های جهانی علاوه بر دسترسی ساده تر، روند ثبت موزیک بسیار آسان تر از گذشته شده است. این نوع پلتفرم ها که دارای محدوده جغرافیایی خاصی نیست به سرویس های استریم موزیک معروف هستند.