• (021) 22347651
  • info@medellin.ir

فوت و فن های ورود به اکسپلور اینستاگرام

امروزه بسیاری از کسب و کار ها به صورت مجازی و آنلاین انجام می شود. با توجه به تعداد کاربرانی که از این شبکه ها استفاده می نمایند، انجام این کار به خصوص برای کسب و کار های نوپا دارای اهمیت بسزایی می باشد. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی با تعداد کاربران فعالی که دارد قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی کسب و کار شما خواهد بود. اما برای بهتر دیده شدن محصولات یا خدماتی که در این شبکه اجتماعی ارائه می دهید، نیازمند یادگیری اصولی مواردی همچون استفاده از پکیج اکسپلور اینستاگرام، تبلیغات اینستاگرام و... خواهید بود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم، روشی که قطعا در دیده شدن حرفه و کسب و کار شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. با ما همراه باشید.


اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام شامل بخش های مختلفی است که هریک اطلاعات مشخصی را به نمایش می گذارد. اگر به نوار پایین اینستاگرام نگاهی بیندازیم، با یک گزینه ذره بین روبرو می شویم که این گزینه همان اکسپلور اینستاگرام می باشد. این صفحه شامل پست ها و ریلز های مختلف از کاربرانی است که دارای اکانت های باز هستند که بر اساس قواعد و دستورالعمل های خاص توانسته اند به این صفحه راه یابند. در واقع با رعایت نکاتی که در پکیج اکسپلور اینستاگرام وجود دارد محتوای شما علاوه بر بازدید بیشتر، سبب افزایش بازخورد و در نتیجه بالا رفتن دنبال کنندگان صفحه شما خواهد شد که تمامی این موارد منجر به رونق کسب و کار و حرفه شما می شود.


ورود به اکسپلور اینستاگرام به سادگی قابل انجام نیست اما با انجام دستورالعمل هایی که ما در آژانس مدلین شما را با آن ها آشنا خواهیم ساخت، می توان در مدت زمان کوتاهی محتوای قرار داده شده شما در اکسپلور مشاهده نمود. این دستور العمل ها شامل رعایت مواردی است که الگوریتم و قوانین اینستاگرام به صورت هوش مصنوعی آن ها را رصد می نماید.

روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام


فوت و فن های ورود به اکسپلور اینستاگرام

پکیج اکسپلور اینستاگرام شامل رعایت اصول و قواعدی است که الگوریتم اینستاگرام بر روی آن ها حساس می باشد. افزایش مخاطبان پیج شما و بیشتر دیده شدن خدمات و محصولاتی که کسب و کار شما ارائه می دهد مهم ترین دلیل برای ورود به اکسپلور اینستاگرام می باشد. حال هرچقدر از این طریق دنبال کنندگان شما افزایش یابد، اینستاگرام محتوای بیشتری از اکانت شما را در اکسپلور قرار خواهد داد. حال در خصوص مهم ترین اقدامات جهت ورود به اکسپلور اینستاگرام توضیحاتی ارائه خواهیم داد:


1. تولید محتوا و پست های جذاب

اگر طی سالیان گذشته در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، می توانید شاهد محتواهای تکراری بسیار زیادی باشید. اولین نکته در خصوص پکیج اکسپلور اینستاگرام، تولید محتوای متفاوت و جذاب و مفید از دید بیننده می باشد. پس از بررسی و شناخت مخاطبین خود در خصوص تولیدات و خدماتی که ارائه می دهید، تولید محتوای جذاب برای مخاطبین هدف خود مهم ترین عامل برای دیده شده بهتر شما و ورود به اکسپلور اینستاگرام می باشد.


شاید تولید چنین محتوایی در قدم های اولیه کمی دشوار به نظر برسد. اما شما می توانید با در اختیار داشتن پکیج تضمینی اکسپلور اینستاگرام که تیم مشاورین ما در آژانس مدلین در اختیار شما قرار می دهند، اقدام به تولید محتوای با کیفیت و مناسب برای جامعه هدف خود نمایید. با تولید این گونه محتوا می توان به سرعت شاهد افزایش مخاطبین و در نتیجه ورود شما به اکسپلور اینستاگرام بود.


2. انتشار محتوا در بهترین زمان

بر اساس فاکتورهای مختلف و توجه به آن ها می توان زمان نسبتا دقیقی از بیشترین میزان فعالیت مخاطبین هدف بدست آورد. البته این آمار به صورت تقریبی می باشد اما به طور مثال از ساعت 12 شب تا 6 صبح می توان شاهد کمترین میزان فعالیت مخاطبین در اینستاگرام بود و یا بیشتری میزان فعالیت افراد در طول روز پس از صرف نهار یا شام می باشد. موارد دیگری در ارتباط با زمان مناسب قرار دادن محتوا وجود دارد که این موضوع به روز های هفته بر میگردد. به طور مثال فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی در روز های تعطیل عموما بیشتر از سایر روز ها می باشد.


تیم آژانس مدلین در پکیج اکسپلور اینستاگرام خود با هدف قرار دادن جامعه آماری در سنین و طیف های مختلف و توجه به فاکتور های گوناگون، آمار کلی در خصوص بهترین زمان انتشار محتوا در اختیار کاربران قرار خواهد داد.


3. تعامل با جامعه هدف و مخاطبین

بهره گیری از برخی کارها در هنگام انتشار محتوا سبب وادار کردن مخاطبین به تعامل با شما خواهد شد. ارائه محتواهایی که مخاطب را وادار به عکس العمل هایی همچون لایک کردن، دنبال کردن پیج و... نماید، نقش موثری در افزایش دنبال کنندگان و ورود شما به اکسپلور اسنتاگرام خواهد داشت. تولید محتوا به شکلی که مخاطبین را وادار به انجام چنین رفتارهایی نماید تاثیر بسزایی در افزایش بازدید صفحه شما دارد.

اکسپلور اینستاگرام


4. رعایت دستور العمل ها و الگوریتم اینستاگرام

یکی از مواردی که بسیاری از افراد با عدم رعایت آن همواره در ورود به اکسپلور شکست می خورند، انجام فعالیت هایی بر خلاف الگوریتم ایسنتاگرام می باشد. به طور مثال خرید دنبال کننده یا فالوور فیک از جمله رایج ترین اشتباهات برای ورود به اکسپلور اینستاگرام می باشد. هوش مصنوعی اینستاگرام با بالاترین دقت ممکن قادر به تشخیص این موضوع بوده و به همین دلیل هیچ گاه به دنبال راه های فرار از الگوریتم اینستاگرام نباشید.


شاید ورود به اکسپلور اینستاگرام فرایندی زمان بر باشد. اما در صورت رعایت کلیه موارد می توان شاهد آن بود. بنابراین به جای انجام این گونه از کارها، سعی بر تولید محتوای مستمر، جذاب و با کیفیت به صورت مستمر نمایید.


5. انتشار محتوا در قالب Reels

یکی از قابلیت هایی که طی چند سال گذشته به اینستاگرام اضافه شده است، قابلیت Reels می باشد. انتشار محتوای با کیفیت در این قالب شما را تا چندین مرحله به ورود اکسپلور اینستاگرام نزدیک می کند. لازم به ذکر است تولید محتوا در چنین قالبی شامل رعایت مواردی از قبیل زیر نویس، موزیک ترند و بدون کپی رایت، مدت زمان مناسب Reels و... می باشد که در پکیج اکسپلور اینستاگرام در خصوص آن توضیحات کاملی ارائه خواهد شد.


6. بهره گیری از امکانات هشتگ و یا موقعیت اینستاگرام

استفاده از هشتگ و برچسب جغرافیایی در پست ها می تواند نقش بسیار مهمی در افزایش بازدید و همچنین ورود پست به اکسپلور داشته باشد. به طور مثال برخی افراد برای یافتن خدمات و یا تولیدات مورد نظر خود از سرچ های هشتگ اینستاگرام استفاده می نمایند. با این روش به راحتی می توانید محتوای ارائه شده خود را در معرض مخاطبین هدف قرار دهید. لازم به ذکر است استفاده از هشتگ های بدون ربط و یا افزایش تعداد آن ها در پست ها می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.


7. تبلیغات در اینستاگرام

یکی دیگر از مهم ترین عوامل در افزایش بازخورد و ورود به اکسپلور اینستاگرام ارائه تبلیغات با کیفیت در صفحات معروف و پر بازدید می باشد. اگر به دنبال افزایش بازدید محتوا و صفحه خود در اینستاگرام هستید، می بایست اقدام به تولید محتوای تبلیغات جذاب و با کیفیت نمایید تا بدین طریق بتوانید مخاطبین هدف خود را جذب نمایید. جهت مشاوره در زمینه تبلیغات گسترده اینستاگرام می توانید با همکاران ما در آژنس مدلین در ارتباط باشید.


سخن پایانی

بررسی بازخورد هریک از محتوا های منتشر شده توسط شما و آنالیز دقیق آن ها از دیگر مواردی است که می توان از طریق آن به درک درستی از کارهایی که تاکنون انجام داده اید، رسید. با آنالیز دقیق هریک از محتوا های منتشر شده می توان به بیشتر ایرادات و مشکلات پی برد و از طریق آن اقدامات لازم جهت رفع آن ها در محتوای جدید را انجام داد.


در انتهای این مقاله باید به این نکته اشاره کرد که موارد اشاره شده تنها برخی از مهم ترین نکاتی است که با رعایت آن ها می توان وارد اکسپلور اینستاگرام شد. پکیج اکسپلور اینستاگرام که توسط آژانس مدلین عرضه می شود شامل کلیه مواردی است که شما را در رسیدن به اکسپلور اینستاگرام یاری خواهد داد.


معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

در گذشته دسترسی به موزیک محدود به وسایل فیزیکی همچون نوار کاست، CD و... بود که نسبت به امروزی روند پخش و انتشار آن ها نیز دردسرهای مختلفی داشت. اما امروزه به لطف پلتفرم های جهانی علاوه بر دسترسی ساده تر، روند ثبت موزیک بسیار آسان تر از گذشته شده است. این نوع پلتفرم ها که دارای محدوده جغرافیایی خاصی نیست به سرویس های استریم موزیک معروف هستند.

دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از حرفه ها و مشاغل به شکل مجازی و در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام کسب و کار خود را انجام می دهند، یادگیری استفاده صحیح از چنین شبکه هایی و درآمد زایی از طریق آن ها می تواند سبب موفقیت ما در کسب و کار مورد نظر شود. تیک آبی اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی است که با دریافت آن می توان در کار و حرفه خود به موفقیت رسید.

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

زمانی بود که تنها کاری که در اینستاگرام خود انجام می دادید این بود که فید خود را اسکرول کنید، صفحات جدید را در Explore کشف کنید و یا فیلترهای عالی برای استفاده تصاویر پیدا کنید. امروزه هنوز هم می توانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید امنیت اینستاگرام خود را در اولویت اول قرار دهید، به خصوص اگر دارای کسب و کار و یا حرفه ای در این فضای مجازی هستید و می خواهید حساب اینستاگرام خود را حفظ کنید.

logo

درباره ما

مجموعه آژانس مدلین از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تیک آبی پلتفرم ها و درج خبرهای جهانی شروعبه کار کرد ، این آژانس تا کنون با انجام بیش از 1500 وریفای اکانت های مختلف در تمام پلتفرم ها توانسته اولین مجموعه در زمینه وریفای در سطح جهانی باشد و بیش از 30 درصد از مشتری های این مجموعه آرتیستها و برند های خارج از کشور می باشند ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مخاطبان را در زمینه وریفای و شهرت جهانی بدست بیاوریم و این باعث افتخار مجموعه جهانی مدلین باشد.

بیشتر ...

ارتباط با ما