• (021) 22347651
  • info@medellin.ir

رفع مشکلات رایج استفاده از اسپاتیفای در ایران

در اختیار داشتن به روز ترین موزیک های دنیا و شنیدن آن ها یکی از مهم ترین مسائل برای علاقمندان به حوزه موسیقی می باشد. سرویس های استریم موسیقی همچون اسپاتیفای، اپل موزیک و... از جمله بهترین سرویس های پخش موسیقی در جهان می باشند که به لطف ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. به همین علت هنرمندانی که در این حوزه مشغول کار هستند، به دنبال تولید آثار با کیفیت و ثبت موزیک خود در چنین پلتفرم هایی می باشند.


اسپاتیفای با تعداد کاربران بیش از 100 میلیون نفره خود یکی از محبوب ترین سرویس های استریم در جهان می باشد که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. اما به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران رخ داده است، استفاده از این پلتفرم دچار محدودیت هایی است که می بایست برای رفع آن اقداماتی را انجام داد. اگر به دنبال ثبت موزیک و یا استفاده بدون محدودیت از اسپاتیفای هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش های رفع محدودیت های اسپاتیفای در ایران آشنا سازیم.


روش دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای

پلتفرم اسپاتیفای امروزه بر روی انواع سیستم عامل های مختلف از قبیل اندروید، IOS، ویندوز، مک و یا تلویزیون های هوشمند قابل نصب می باشد. با توجه به محدودیت هایی که در برخی از این سیستم عامل ها وجود دارد، برای نصب اسپاتیفای می بایست در صورت مشکل در نصب از روش های تغییر DNS برای دانلود اپلیکیشن استفاده کرد. به طور کلی هنرمندانی که قصد ثبت موزیک خود در اسپاتیفای را دارند نیز نیازمند اپلیکیشن اسپاتیفای می باشند و بر همین اساس افرادی که قصد استریم موسیقی و یا ثبت موزیک را دارند می بایست برای نصب این برنامه در برخی از پلتفرم ها از روش تغییر DNS استفاده نمایند.


روش های ثبت نام در اسپاتیفای

در قدم بعدی جهت استفاده از سرویس های اسپاتیفای نیازمند ساخت اکانت و ثبت نام در این برنامه می باشد. پس از دانلود برنامه و ورود به آن شاهد گزینه Sign up یا همان ثبت نام هستید که از طریق ایمیل شخصی، اکانت گوگل، اکانت اپل و یا شبکه اجتماعی فیس بوک این کار امکان پذیر می باشد. در روش هایی که اسپاتیفای به سایر پلتفرم ها متصل می شود، کلیه مشخصات شما را از طریق اپلیکیش های دیگر همچون فیس بوک، گوگل و اپل دریافت می نماید. البته به دلیل برخی از محدودیت ها اتصال از طریق برخی از این برنامه ها در ایران امکان پذیر نمی باشد و یا می بایست از طریق روش های رفع محدودیت اقدام به ثبت نام از این طریق نمود.


بهترین و ساده ترین روش ثبت نام در اسپاتیفای استفاده از گزینه ثبت نام به وسیله ایمیل می باشد که در این روش پس از نوشتن مشخصات خود و ایمیل فعال، اسپاتیفای یک کد تایید به ایمیل شما ارسال کرده و با وارد کردن این کد ثبت نام شما انجام خواهد شد. با توجه به وجود تحریم هایی که به ایران از طریق شرکت های مختلف از جمله اسپاتیفای وارد شده است، در هنگام ثبت نام احتمالا با خطا مواجه می شوید که برای دور زدن آن نیازمند روش هایی از جمله تغییر IP هستید. در ادامه در خصوص این روش ها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

رفع محدودیت های اسپاتیفای


استفاده از سرویس اسپاتیفای در کشور ایران

شیوه تحریم ایران در چنین برنامه هایی از طریق شناسایی IP انجام می شود که کاربرانی که قصد ثبت موزیک و یا استفاده از سرویس های استریم اسپاتیفای دارند می بایست به دنبال راهکاری برای تغییر IP خود باشند تا بتوانند از کلیه امکانات این برنامه بهره مند گردند. روش های مختلفی برای تغییر IP از جمله تغییرات در DNS و یا استفاده از نرم افزار های تغییر IP وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به راحتی از این سرویس استفاده کرد.


بنابراین پیش از شروع به ثبت نام در اسپاتیفای حتما نسبت به تغییر IP ایران اقدام نمایید تا بتوانید به راحتی مراحل ثبت نام را انجام و از کلیه امکانات اسپاتیفای استفاده نمایید.


دسترسی به کلیه امکانات با خرید اشتراک

همانند سایر سرویس های استریم، برای دسترسی به کلیه امکانات این سرویس و یا گوش دادن به کلیه موسیقی های موجود در اسپاتیفای نیازمند خرید اشتراک آن هستید. خرید اشتراک اسپاتیفای بر اساس متد های ماهیانه و سالیانه امکان پذیر می باشد که هریک دارای مبالغ مختلفی می باشد. با توجه به عدم دسترسی سیستم بانکی ایران به کشور های خارجی و یا عدم برخورداری از روش هایی همچون ویزا کارت، مستر کارد، Pay Pal و...، خرید اشتراک را می توانید به وسیله گیفت کارت های این برنامه که توسط شرکت های نرم افزاری معتبر ارائه می شوند، میسر سازید. بنابراین برای برداشتن محدودیت هایی که این برنامه در سرویس رایگان خود دارد، می بایست اقدام به خرید اشتراک ماهانه یا سالیانه نمایید.


ثبت موزیک در اسپاتیفای به چه شکل است؟

اگر جز آن دسته از هنرمندان در عرصه موسیقی هستید که قصد ثبت موزیک خود در اسپاتیفای را دارید که به سبب آن می توان علاوه بر افزایش شهرت و شنیده شدن هرچه بیشتر آثار خود، به ازای هر بار شنیده شدن اثر توسط مخاطبین، درآمد زایی از اسپاتیفای را تجربه نمایید، جهت ثبت موزیک خود در این سرویس استریم می توانید با همکاران ما در آژانس مدلین در ارتباط باشید.


با استفاده از راهکارهای ارائه شده و انجام برخی از الزامات در خصوص فرایند حق کپی رایت برای ثبت و پخش موزیک که تیم ما در آژانس مدلین قادر به انجام آن می باشد، به راحتی می توانید از حق پخش موسیقی خود در سراسر دنیا حفاظت نمایید تا تنها در پلتفرم هایی که شما با آن ها قرارداد بسته اید از قبیل اسپاتیفای، اپل موزیک و... موسیقی شما منتشر گردد.


معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

معرفی بهترین سرویس های ثبت و پخش موسیقی

در گذشته دسترسی به موزیک محدود به وسایل فیزیکی همچون نوار کاست، CD و... بود که نسبت به امروزی روند پخش و انتشار آن ها نیز دردسرهای مختلفی داشت. اما امروزه به لطف پلتفرم های جهانی علاوه بر دسترسی ساده تر، روند ثبت موزیک بسیار آسان تر از گذشته شده است. این نوع پلتفرم ها که دارای محدوده جغرافیایی خاصی نیست به سرویس های استریم موزیک معروف هستند.

دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

دلایل اهمیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از حرفه ها و مشاغل به شکل مجازی و در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام کسب و کار خود را انجام می دهند، یادگیری استفاده صحیح از چنین شبکه هایی و درآمد زایی از طریق آن ها می تواند سبب موفقیت ما در کسب و کار مورد نظر شود. تیک آبی اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعی است که با دریافت آن می توان در کار و حرفه خود به موفقیت رسید.

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

از کجا بفهمیم اینستاگرام ما هک شده است؟

زمانی بود که تنها کاری که در اینستاگرام خود انجام می دادید این بود که فید خود را اسکرول کنید، صفحات جدید را در Explore کشف کنید و یا فیلترهای عالی برای استفاده تصاویر پیدا کنید. امروزه هنوز هم می توانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید امنیت اینستاگرام خود را در اولویت اول قرار دهید، به خصوص اگر دارای کسب و کار و یا حرفه ای در این فضای مجازی هستید و می خواهید حساب اینستاگرام خود را حفظ کنید.

logo

درباره ما

مجموعه آژانس مدلین از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تیک آبی پلتفرم ها و درج خبرهای جهانی شروعبه کار کرد ، این آژانس تا کنون با انجام بیش از 1500 وریفای اکانت های مختلف در تمام پلتفرم ها توانسته اولین مجموعه در زمینه وریفای در سطح جهانی باشد و بیش از 30 درصد از مشتری های این مجموعه آرتیستها و برند های خارج از کشور می باشند ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مخاطبان را در زمینه وریفای و شهرت جهانی بدست بیاوریم و این باعث افتخار مجموعه جهانی مدلین باشد.

بیشتر ...

ارتباط با ما