شرکت مدلین ، پیشرو در انجام خدمات تیک آبی اینستاگرام ، دارنده بیش از 500 نمونه کار تیک آبی اینستاگرام در جهان و ایران ، برخی از خدمات اصلی آژانس مدلین : تیک آبی اینستاگرام ، اخبار جهانی ، تیک اسپاتیفای، تیک یوتیوب ، آی ام دی بی ، تیک ساندکلاد ، تیک تلگرام ، پخش موزیک و پادکست در سایت های جهانی شامل اپل موزیک ، یوتیوب ، رادیوجوان ، اسپاتیفای ، آمازون موزیک ، شزم و …. می باشد.

Medellin Agency

021-22347651 | 09126778304

آژانس مدلین

دیجیتال مارکتینگ چیست؟چگونه کسب و کارخود را در اینترنت مارکتینگ گسترش دهیم؟

دیجیتال مارکتینگ

می توانید این مطلب را به دوستان خود ارسال کنید :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

این مطالب با توجه به بررسی دقیق آژانس مدلین گردآوری شده است ، شما را دعوت به ادامه خواندن این پست می کنیم :

دیجیتال مارکتینگ چیست؟چگونه کسب و کارخود را در اینترنت مارکتینگ گسترش دهیم؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟امروزه نقش اینترنت و ابزارهای دیجیتال در توسعه کسب کارها بسیار موفقیت آمیز بوده است.

بیشتر افراد برای یافتن کالاها و وسائل های مورد نظرشان در فضاهای اینترنتی و مجازی کالاهای مورد نظر خود را جستجو میکنند

روشی ساده و موفقیت آمیز است.

ما به شما کمک میکنیم تا کسب کار خود را در دیجیتال مارکتینگ آغاز کنید و از این فضای بزرگ نهایت استفاده رو برده باشید.

با آژانس مدلین همراه باشید.

موضوع های مهم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

-طراحی سایت با رویکرد دیجیتال مارکتینگ

-استراتژی محتوا و تولید محتوا

۱- تعریف کردن کلمه کیلیدی و کانونی
۲-استراتژی تولید محتوا
۳-نحوه کار با گوگل جهت تحقیقات در بازار
۴-انتخاب موثرترین کلمه کیلیدی منناسب با کسب و کار شما
۵-چیدمان محتوا
۶-روش های محتلف در تولید محتوا
۷-خلاقیت و صلیغه در تولید محتوا

-معرفی آلگوریتم های گوگل

-بهینه سازی سایت توسط (SEO) مخفف (Search Engin Optimization )

 

دیجیتال مارکتینگ

 

۱-آشنایی اصول مهم سئو
۲-بهینه سازی ساختار وب سایت شما
۳-شاخص های مهم ارزیابی عملکرد در سئو
۴-اصول سئو داخلی وب سایت
۵-آشنایی با سئو داخلی

-طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

۱-معرفی ابزارهای اجرایی کمپین
۲-تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
۳-روش های اندازه گیری کمپین

-بازاریابی شبکه های اجتماعی امثال اینستاگرام،تلگرام،توئیتر،آپارات و…

۱-آشنایی با محیط کسب کار و تبلیغات شبکه های مجازی
۲-بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
۳-سیاست های افزایش فالور
۴-هشتگ گذاری و آموزش روش هشتگ گذاری

-بازاریابی در گوگل و آموزش کار با ابزارهای گوگل

۱-تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل
۲-مدیریت سایت با کمک گوگل وب مستر
۳-تبلیغات آنلاین در گوگل

اینها موضوع های مهم دیجیتال مارکتینگ میباشد که بعد از یادگیری این دوره شما به تمام شاخص های بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ مسلط خواهید شد.

احتمالا براتون این سوال پیش آمده که چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

سرعت در انتشار پیام تبلیغاتی ،
دسترسی آسان و قابلیت تغیر محتوا ،
گستردگی فضای تبلیغات و ارتباط با اقشار مختلف ،
برقراری ارتباط مستقیم با مشتری ،
و مهم ترین آنها هزینه کم میباشد.
دیجیتال مارکتینگ باعث شده برند ها و صاحبین کسب و کار برای تبلیغات خود هزینه های کم تری بتردازن و نسبت به آن هزینه بازخورد فرآوانی داشته باشند.

چه اشخاصی باید در دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینند؟
-مدیران کسب کار
-صاحبان ایده برای استارت آپ
-مدیران و کارشناسان بازاریابی دیجیتال
-دانشجویان و فارغ التحصیلان MBA
-وب مستران فروشگاهای اینترنتی
-طراحان وب سایت
و کسانی که میخواهند تحلیل و تفکرهای خوبی بر روی فرآیند سئو برای پروژه های خود داشته باشند.

با گسترش شبکه های اجتماعی و میزان محبوبیت آن ها در کشور ما یک فضای گسترده ای از سیل عظیمی از افراد را به جود آورده است.

مسلما بهترین جا برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات است.دیجیتال مارکتینگ هم یعنی همین.

 

مهم ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین جدیدترین روش از بازاریابی و جذب مشتری است.

میتوانیم رفتار های مشتری را آنالیز کنیم و متوجه شویم که مشتری دقیقا چه نوع محصولی را میخواهد.

در دیجیتال مارکتینگ برسی نیاز مشتری هدف اصلی ما است.

و نکته بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ اینجاست که برای تمام کسب و کارها هدفمند میباشد.

بهینه سازی سایت توسط سئو برای موتور های جستجو چگونه انجام میشود.

یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال که رقابت بسیاری در آن وجود دارد،سئو است.

با بهینه سازی سایت خود میتوانید هدفمند ترین مشتریان و مخاطبین را داشته باشید.

سئو را نمیتوان با هیچ یک از روش های دیگر تبلیغاتی مقایسه کرد.

مخاطبی که خودش به دنبال محصولات شما میگردد،هدفمندترین مخاطب به حساب می آید،چون با توجه به نیازش شمارا انتخاب میکند.

 

سئو (Search Engine Optimizatiob ) چیست؟

 

سئو به زبان ساده همان بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است.

منظور از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو همان گوگل است.

در کشورما بیشتر افراد برای رفع نیاز خود از گوگل استفاده میکنند.

گوگل است که به سئو معنی میدهد.

در حقیقت همه ما با یادگیری از سئو این را میخواهیم که سایت مان را در کلماتی که مربوط به کسب و کارمان میشود و کاربران بیشتری آنهارا سرچ میکنند،در گوگل بالا بیآوریم.

گوگل به چه سایت هایی رتبه خوب میدهد؟

در مورد اینکه گوگل به چه سایت هایی رتبه بهتری می دهد و فاکتورهای اصلی گوگل در رتبه بندی سایت چه مواردی است خیلی نمی خواهم تخصصی صحبت کنم.

به طور کلی و به زبان ساده گوگل به سایت هایی رتبه خوب می دهد که اولا به فکر کاربران شان باشند یعنی به آن ها اهمیت بدهند و ثانیا اعتبار بالایی در وب داشته باشند و مورد اطمینان باشند.

به طور کلی این دو مورد از نظر گوگل بسیار مهم است که همین باعث می شود سئو داخلی و سئو خارجی بوجود آید.

خلاصه بگویم منظور از اهمیت دادن به کاربران یعنی سایتی داشته باشیم که از هر لحاظ برای کاربران مفید و در عین حال کار با سایت ما برای شان راحت باشد.

از تولید محتوای مفید و ارزشمند گرفته تا شکل ظاهری سایت، المان های چیده شده در سایت، رنگ بندی و شکل نوشته های سایت،

سرعت بارگذاری سایت و هر موردی که سایت ما را به یک سایت مفید با کاربری راحت برای کاربران مان تبدیل کند.

 

به طور کلی ما چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

 

دیجیتال مارکتینگ

 

 

ما سایت خود را سئو میکنین تا ترافیک بیشتری دریافت کنیم،
کاربران سایت را زیاد کنیم،
هدفمندترین کاربران را داشته باشیم،
اعتماد کاربران خود را جلب کنیم،
از تبلیغات پرهزینه پرهیز کنیم،
با رقبای خود فاصله زیادی داشته باشیم،
برند خود را قوی کنیم

سئو بسیار زمان بر است و برای رسیدن به نتیجه ایده آل خود باید هدف داشته باشیم ،تلاش بکنیم و صبور باشیم.

دلیل اینکه گوگل بعضی از سایت هارا جریمه میکند چیست؟

سایت هایی که هدف ندارند و به مخاطبینشان اهمیت نمیدهد جزو سایت هایی هستن که گوگل جلوی آنهارا خواهد گرفت.

سایت هایی هم هستن که مطالبشان کپی هستن،و از سایت های دیگر مطالب را بر روی سایت خود انتشار میدهند.

سایت ها نباید مطالب کپی داشته باشند و هرچقدر محتوای ارزشمندی را ارائه دهید از گوگل امتیاز دریافت میکنید.

دلیل اینکه گوگل جلوی سایت های متخلف را میگیرد چیست؟

از نظر گوگل مردم برای رفع نیاز خود به گوگل مراجعه میکنند.

افرادی که مطالب منتشر شده خود را از سایت های دیگر کپی میکنند به هیچ وجه به دنبال مطالب جدید نمیروند.

و سایت هایی که مطالب با ارزش تری را ارائه میدهند شانس بیشتری دارن که از گوگل امتیاز دریافت بکنند.

حتما برایتان سوال شده که تمام این مطالب یک معنی مشخصی دارند،چطور باید از اشتراک مطالب کپی پرهیز بکنیم؟

شما با استفاده از تولید محتوا میتوانید مفیدترین مطلب را ارائه دهید.

مسلما هر سایتی که تولید محتوای بهتری ارائه دهد از نظر گوگل در رتبه بالاتری میباشد.

شما برای تولید محتوا باید یک ذهن خلاق داشته باشید که بتوانید هم مطالب را مختصر و مفید ارائه دهید و هم مطالبتان مربوط به کسب و کارتان باشد.

گوگل در آخرین تغیرات خود چگونه به کاربران رتبه میدهد؟

 

گوگل با آخرین آپدیت الگوریتم خود ( Broad Core Algorithm ) رتبه ی بسیاری از کاربران خود را تغیر داد.

در این الگوریتم گوگل به سایت هایی که محتوای مطالبشان نسبت به بقیه سایت ها طولانی و مفید باشد رتبه میدهد.

در این الگوریتم بعضی از سایت ها رتبه خود را از دست داده اند و بعضی ها با تولید محتوای مفید و جامع رتبه های خود را افزایش داده اند.

 

خدماتی همچون
آنالیز سایت های رقبا
تحلیل کلمات کیلیدی
سئو تکنیکال
لینک بیلدینگ
تولید محتوا،جزء خدمات سئو به حساب می آید.

بسیار متشکریم که امروز هم با ما همراه بودید.

در روزهای بعد تجربه استفاده آژانس مدلین از دیجیتال مارکتینگ را به شما بیشتر یاد میدهیم.
مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

آژانس مدلین ، تیک آبی اینستاگرام
آژانس
مدلین

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات تماس ما :
09126778304
021-22347651

با ما در تماس باشید :

امتیاز شما به این مطلب
3.7/5

فهرست