شرکت مدلین ، پیشرو در انجام خدمات تیک آبی اینستاگرام ، دارنده بیش از 500 نمونه کار تیک آبی اینستاگرام در جهان و ایران ، برخی از خدمات اصلی آژانس مدلین : تیک آبی اینستاگرام ، اخبار جهانی ، تیک اسپاتیفای، تیک یوتیوب ، آی ام دی بی ، تیک ساندکلاد ، تیک تلگرام ، پخش موزیک و پادکست در سایت های جهانی شامل اپل موزیک ، یوتیوب ، رادیوجوان ، اسپاتیفای ، آمازون موزیک ، شزم و …. می باشد.

Medellin Agency

021-22347651 | 09126778304

آژانس مدلین

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

می توانید این مطلب را به دوستان خود ارسال کنید :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

این مطالب با توجه به بررسی دقیق آژانس مدلین گردآوری شده است ، شما را دعوت به ادامه خواندن این پست می کنیم :

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه کارهایی رو باید انجام دهیم؟

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام،اینستاگرام برای دادن تیک آبی به کاربران خود شرایطی رو گذاشته است.

اولین شرط اینستاگرام برای دریافت تیک آبی،اعتبار و رسمی بودن اکانت میباشد.

یعنی اکانت و محتوای آن باید مربوط به همان شخص یا برند باشه.اکانتی رسمی و حقیقی

و تحت هیچ شرایطی محتوای جعلی و کپی را قبول نمیکند.

همانطور که میدانید باید حتما یک شخص یا برند معروفی باشید.

هم داخل اینستاگرام و هم خارج از اینستاگرام(شبکه های اجتماعی دیگر،گوگل و سایت های معروف و معتبر جهان)

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام
منظور از داخل اینستاگرام چیست؟

شما باید چندین فن پیج داشته باشید که توسط هوادارانتان فعالیت داشته باشند.

و تمام فن پیج ها باید توسط اکانت اصلی (که میخواد تیک دریافت بکند)دنبال شوند،

و شما پست های منتشر شده توسط فن پیج هارو مشاهده و لایک کنید.

و شما هم باید فن پیج هارو استوری بکنید،در کل شما هم باید هوادارنتان رو تحویل بگیرید.

تمام این مراحل توسط ربات های اینستاگرام برسی میشوند.

 

 

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

 

 

مرحله بعد هشتگ گذاری هست.

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام
هشتگ گذاری هم به زبان فارسی و هم انگلیسی به نام شما(نامی که با اکانت خود به اینستاگرام درخواست دریافت تیک رو داده اید).

هشتگ هاتون حداقل باید بالای ۲۰۰ تا باشه.

نکته بسیار مهمی که وجود داره،اینه که نباید با ۲ یا ۳ تا فن پیج ۲۰۰ تا هشتگ بزارید.

حتما باید با بیشتر از ۲۰ تا اکانت گوناگون این تعداد هشتگ رو بزارید،که کاملا طبیعی دیده شود.

بعد از هشتگ گذاری ما میرسیم به قسمت تنظیمات بایو

ما باید یه خلاصه ای از لزومه ی خودمون رو داخل بایو داشته باشیم.

اینستاگرام در این روش تشخیص میده که الان با چه شخصی روبه رو شده ام.و رشته ی فعالیت او چه میباشد.

سپس باید برای آن شخص یک حساب فیسبوک بسازیم و حساب فیسبوک رو به اکانت اینستاگرام آن شخص وصل کنیم.

و از طریق اینستاگرام با وصل شدنش به حساب فیسبوک تعداد درخواست دادن که هر ۳۰ روز هستش رو به ۳ روز کاهش دهیم.

با این کار دیگه ضروریتی نداره که هر ۳۰ روز یک بار درخواست وریفای بدیم و هر ۳ روز یک بار میتونیم درخواست وریفای بدیم.

پیشنیاز دریافت تیک آبی چند بخش هستند.

 

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام
اولین بخش سایت IMDb هست.

این سایت یک سایت مستقل زیر نظر آمازون و هالیوو هستش که شما هر فعالیتی که داشته باشید،

در هر ضمینه ای باید داخل این سایت شناخته شده باشید.

این سایت باید تمام بیوگرافی هویتی و فعالیتی شما را به صورت ثبت شده داشته باشد.

سایت بعدی کرانچ بیس هستش

کرانچ بیس یک سایت پایه اطلاعات گذاری و دانش نامه ای هست،مثل ویکی پدیا،داخل این سایت باید عکس،ویدیو و اخبار و… باشه.

راجب شما هرچه هست رو داخل این سایت درج میکنیم به همراه لینک اینستاگرامتان

در نهایت ربات ها متوجه شوند که این خبر ها و پیج اینستاگرام متعلق به این شخص میباشد.

درج اخبار در سایت های معتبر جهانی

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

 

 

 

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام

 

 

محتوای اخبار خیلی مهم هستش،این محتوا دقیقا باید به نوع فعالیتتون و کارتون مربوط باشه.

درج اخبار به شما کمک میکنه که شهرت شما جهانی شود و شما دقیقا به همون شهرتی که اینستاگرام ازتون رو میخواد،برسید.

بدون اخبار قطعا اینستاگرام بهتون تبک رو نمیده.

مبنای اینستاگرام اینه که میگه اگه شما مشهورید و میخواهید تیک آبی دریافت بکنید،پس چرا اخبار ندارید؟

این اخبار ها بنا به وضعیت طرف گیرنده باید مشخص بشند.

مثلا برای برند یا شخصی که تقریبا شناخته شده است ولی تیک آبی نداره،۶ یا ۷ تا اخبار در سایت های جهانی کفایت میکنه.

ولی برای افرادی که هنوز نوپا هستن و کسی آن هارو نمیشناسه،حداقل ۱۰ عدد اخبار حتما نیاز هستش.

پخش پادکست های جهانی بر اساس نوع کار اشخاص و برند ها هستش

پیشنیازهای تیک آبی اینستاگرام.به عنوان مثال اگه شخصی ورزشکار هست و در رشته فوتبال فعالیت میکنه،

باید حتما راجب فوتبال چنتا ویس ۳ الی ۴ دقیقه ای صحبت بکنه و به صورت اخبار داخل سایت های جهانی درج بکند.

ما این ویس هارو به صورت اخبار وارد سایت های جهانی امثال آمازون،اسپاتیفای،اپل میوزیک،یوتیوب میوزیک،پانومرا و… میکنیم.

سپس بعد از این مراحلی که توضیح دادم،تازه اینستاگرام تائیدیه صلاحیت رو برای پیش نیازها به ما میده.

در مرحله بعدش ما اقدام به گرفتن تیک یوتیوب و تیک اسپاتیفای رو میکنیم.

که اینها یکی از معیارهای مهم و اصلی دریافت تیک آبی اینستاگرام هستش.

مورد آخر که مهم ترین مورد هم هستش،

 

گوگل گراف دانش یا همان گوگل نالج

وقتی شما بخواهید یک شخص معروف رو سرچ بکنید سمت راست یک پنجره ای باز میشه،

داخل این پنجره اسم و مشخصات آن شخص،تصاویر آن شخص،مشخصات شبکه های اجتماعی آن شخص و… را به نمایش کاربر قرار میدهد.

در نهایت ما تمام این کارهارو با دقت بسیار بالا انجام میدیم.

این مراحل باعث میشه شخصی که مثلا ۱ سال طول میکشه تیک آبی رو دریافت کنه ما در ۳۰ روز تیک رو براش دریافت کنیم.

اینستاگرام در این مورد هیچ مبنای زمانی مشخصی نداره
ولی با روش اینستاگرام ۱۰۰ درصد تیک رو به کاربر میدهد.

هرچقدر اخبار و فن پیج ها و فعالیتشون بیشتر باشه زودتر میتونید تیک آبی رو دریافت بکنید.

روش دریافت تیک آبی اینستاگرام را به ما بسپارید.

اینستاگرام مارا به دوستانتان معرفی بکنید.

آژانس مدلین ، تیک آبی اینستاگرام
آژانس
مدلین

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات تماس ما :
09126778304
021-22347651

با ما در تماس باشید :

امتیاز شما به این مطلب
3.7/5

فهرست