
وبمستر گوگل&95Y8H1
متخصصان سئو از دستورالعمل های وبمستر گوگل برای انتخاب تاکتیک ها و استراتژی هایی استفاده می کنند که با انتظارات گوگل همسو باشد.
در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.
دستورالعملهای وبمستر گوگل برای دستیابی به نتایج سئوی پایدار با استفاده از تکنیکهایی که مطابق با انتظارات گوگل هستند، اساسی هستند.
اگر از دستورالعمل های آنها پیروی نکنید، می توانید انتظار داشته باشید که یک کاهش ارزش الگوریتمی یا یک جریمه دستی آشکار را تجربه کنید.
در شدیدترین موارد، می توانید انتظار داشته باشید که به طور کامل از SERP های گوگل محروم شوید.
درک کامل دستورالعمل ها تنها راه برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی و آسیب های آینده به سایت شما است.
البته، همیشه بیش از یک راه برای تفسیر دستورالعمل های آنها وجود دارد.
خوشبختانه، نمایندگان گوگل مانند جان مولر و گری ایلیس برای اکثر سوالات در مورد این دستورالعمل ها در توییتر در دسترس هستند.
در بیشتر موارد، دستورالعمل ها برش و خشک هستند.
اما، شما باید دستورالعمل ها را به طور منظم مرور کنید زیرا گوگل آنها را به روز می کند.
آنها لزوماً تغییراتی را به آنها اعلام نمی کنند، بنابراین شما باید هوشیار باشید.
یکی از تغییرات اخیر در دستورالعملها زمانی بود که گوگل خطی را اضافه کرد که از کدنویسی سایتهای خود با HTML و CSS معتبر اطمینان حاصل میکند و باید با W3C تأیید شود.
این لزوماً به این معنی نیست که در جستجو کمک خواهد کرد (به دلیل سازگاری بهتر بین مرورگرها، می تواند از طریق دیدگاه تجربه کاربر).
این یک نوع راهنما متفاوت از بسیاری است.
هدف این راهنما ارائه راهحلهای بالقوه برای مشکلات رایج است، بنابراین شما مجهز به توصیههای عملی هستید که میتوانید در موضوع بعدی وبسایت خود از آنها استفاده کنید.
به نظر سرگرم کننده نیست؟
وبمستر گوگل&95Y8H1
دستورالعمل های گوگل وبمستر چیست؟
این دستورالعمل ها به موارد زیر تقسیم می شوند:
⦁ دستورالعمل های وب مستر
⦁ دستورالعمل های عمومی.
⦁ دستورالعمل های خاص محتوا
⦁ دستورالعمل های کیفیت
دستورالعملهای مدیر وبسایت بهترین روشهای عمومیتر هستند که به شما امکان میدهند سایت خود را بسازید تا راحتتر در جستجوی Google ظاهر شود.
سایر دستورالعمل ها شامل مواردی است که از نمایش سایت شما در جستجو جلوگیری می کند.
⦁ دستورالعملهای عمومی آن دسته از بهترین شیوههایی هستند که به سایت شما کمک میکنند در SERPs گوگل (صفحات نتایج موتور جستجو) به بهترین شکل ظاهر شود.
⦁ رهنمودهای محتوای خاص برای انواع مختلف محتوای سایت شما مانند تصاویر، ویدیو و موارد دیگر خاص تر است.
⦁ دستورالعملهای کیفیت شامل تمام تکنیکهایی است که ممنوع هستند و میتوانند صفحه شما را از SERP ممنوع کنند.
⦁ اگر این کافی نبود، استفاده از این تکنیکها نیز میتواند باعث اعمال یک اقدام دستی علیه سایت شما شود.
⦁ این دستورالعملها بر این تمرکز دارند که مطمئن شوید محتوای هرزنامه نمینویسید و به جای عنکبوتهای موتورهای جستجو، برای انسانها محتوا مینویسید.
⦁ با این حال گفتن آن آسان تر از انجام دادن است. ایجاد وبسایتهایی که به دستورالعملهای وبمستر Google پایبند باشند، یک چالش است.
اما، با درک کامل آنها، از اولین مانع عبور کرده اید.
مانع بعدی این است که آنها را در وب سایت های خود به گونه ای اعمال کنید که آنها را با این دستورالعمل ها مطابقت دهد.
اما، مانند هر چالش سئوی دیگری، تمرین باعث عالی می شود!
وبمستر گوگل&95Y8H1
مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما مرتبط هستند
سایت شما باید به راحتی قابل کشف باشد.
یکی از راههای تعیین ارتباط کلمات کلیدی این است که سایتهای دارای رتبه برتر را بررسی کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی در عنوان صفحه و توضیحات متا استفاده میکنند.
راه دیگر این است که تجزیه و تحلیل رقبای سایت های با رتبه برتر را انجام دهید.
ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید سایت ها چگونه از کلمات کلیدی در صفحه استفاده می کنند.
وبمستر گوگل&95Y8H1
موضوع مشترک
شما سایتی دارید که کلمه کلیدی آن صفر است.
مشتری لیستی از کلمات کلیدی را به شما داده است و شما می خواهید سایت را برای آن کلمات کلیدی بهینه کنید.
مشکل این است که شما چیزی جز کلمات کلیدی مارک دار در سراسر متن ندارید و هیچ فکری برای بهینه سازی وب سایت نشده است.
وبمستر گوگل&95Y8H1
راه حل
راه حل در اینجا خیلی ساده نیست.
برای یافتن نقطه شیرین بهینه سازی کلمات کلیدی بر اساس بازار هدف خود، باید تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عمیق رقبا را انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که صفحات موجود در سایت شما می توانند با پیوندی از یک صفحه قابل یافت دیگر قابل دسترسی باشند.
گوگل توصیه می کند که تمام صفحات سایت شما حداقل یک لینک از صفحه دیگری داشته باشند.
پیوندها وب جهانی را می سازند، بنابراین منطقی است که ابزار اصلی ناوبری شما پیوندها باشد.
این را می توان از طریق منوی ناوبری، خرده نان یا پیوندهای متنی انجام داد.
پیوندها نیز باید قابل خزیدن باشند.
ایجاد پیوندهای شما قابل خزیدن، تجربه کاربری عالی را تضمین می کند و گوگل به راحتی می تواند سایت شما را بخزد و درک کند.
از استفاده از متن لنگر عمومی برای ایجاد این پیوندها خودداری کنید و از عبارات کلیدی برای توصیف صفحه خروجی استفاده کنید.
یک معماری وب سایت سیلد بهترین است زیرا این به تقویت ارتباط موضعی صفحات در سایت شما کمک می کند و آنها را در یک ساختار سلسله مراتبی مرتب می کند که Google بتواند آن را درک کند.
همچنین به تقویت تمرکز موضعی کمک می کند.
وبمستر گوگل&95Y8H1
موضوع مشترک
شما به سایتی برخورد می کنید که در همه جا و در نقشه سایت صفحاتی یتیم دارد.
راه حل
مطمئن شوید که حداقل یک لینک از سایت به هر صفحه بالقوه دیگر در سایت شما پیوند داده شده است.
اگر صفحه بخشی از سایت شما نیست، آن را به طور کامل حذف کنید یا آن را noindex کنید.
همچنین شما میتوانید مطالبی از قبیل ادون دامین چیست؟ ، آموزش افزایش سرعت وردپرس ، آموزش کاملWHMCS و… را مطالعه نمایید.
جهت آموزش های بیشتر اینستاگرام آژانس مدلین را فالو داشته باشید.