شرکت مدلین ، پیشرو در انجام خدمات تیک آبی اینستاگرام ، دارنده بیش از 500 نمونه کار تیک آبی اینستاگرام در جهان و ایران ، برخی از خدمات اصلی آژانس مدلین : تیک آبی اینستاگرام ، اخبار جهانی ، تیک اسپاتیفای، تیک یوتیوب ، آی ام دی بی ، تیک ساندکلاد ، تیک تلگرام ، پخش موزیک و پادکست در سایت های جهانی شامل اپل موزیک ، یوتیوب ، رادیوجوان ، اسپاتیفای ، آمازون موزیک ، شزم و …. می باشد.

Medellin Agency

021-22347651 | 09126778304

آژانس مدلین

هایلایت استوری

می توانید این مطلب را به دوستان خود ارسال کنید :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

این مطالب با توجه به بررسی دقیق آژانس مدلین گردآوری شده است ، شما را دعوت به ادامه خواندن این پست می کنیم :

می دانید که استوری اینستاگرام ابزاری عالی برای جذب مخاطبان شما در اینستاگرام است.

اما با توجه به اینکه Stories فقط 24 ساعت طول می کشد، به نظر می رسد کار زیادی برای ایجاد محتوای قابل مشاهده برای مدت کوتاهی انجام شود.


اینجاست که نکات برجسته استوری اینستاگرام شما وارد می شود.

هایلایت های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که استوری های خود را در نمایه خود ذخیره و دسته بندی کنید تا فالوورهای جدید و قدیمی همچنان بتوانند استوری های گذشته را مشاهده کرده و با آنها تعامل داشته باشند، پس از پایان 24 ساعت اول.


در طول این مقاله، ما به بررسی عمیق‌تر نکات برجسته استوری اینستاگرام و نحوه عملکرد آن‌ها و همچنین نحوه استفاده از این ویژگی برای کسب‌وکارتان خواهیم پرداخت.

هایلایت استوری

نحوه ایجاد نکات برجسته استوری اینستاگرام

بنابراین چگونه می توانید شروع به ایجاد نکات برجسته استوری اینستاگرام خود کنید؟


فرآیند ساده است.

بخش پیچیده‌تر این است که تعیین کنید هر یک از دسته‌های برجسته شما واقعاً باید چه باشند.

انواع مختلف محتوایی که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید را در نظر بگیرید.

آیا می توان آن را به بخش های مختلف تقسیم کرد؟


گزینه های محبوب ممکن است:

⦁ پشت صحنه


⦁ گروه را ملاقات کن


⦁ بررسی ها


⦁ وبلاگ


⦁ محصولات و خدمات


⦁ مناسبت ها

قبل از شروع ایجاد نکات برجسته واقعی، فهرستی ایجاد کنید که برای کسب و کار شما منطقی باشد.

اگر قبلاً هیچ نقطه برجسته‌ای ایجاد نکرده‌اید، به نمایه خود بروید و روی فلش کشویی کوچک در کنار Story Highlights ضربه بزنید تا ویژگی کامل را مشاهده کنید:


روی دایره ای با علامت مثبت که می گوید New کلیک کنید تا اولین هایلایت خود را ایجاد کنید.

بایگانی Stories خود را خواهید دید تا بتوانید عکس‌ها و ویدیوهایی را که در گذشته به اشتراک گذاشته‌اید برای افزودن به هایلایت جدید خود انتخاب کنید.


به خاطر داشته باشید که این موارد اکنون دوباره در نمایه شما ظاهر می‌شوند (به‌عنوان استوری‌های جدید دوباره ظاهر نمی‌شوند)، بنابراین مطمئن شوید که موارد خوبی هستند که می‌خواهید مخاطبان شما همچنان به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

پس از انتخاب همه داستان‌های مربوط به این دسته‌بندی جدید، روی Next ضربه بزنید تا عنوان خود را اضافه کنید:

از اینجا، همچنین می‌توانید جلد داستان‌های برجسته خود را با تغییر موقعیت تصویر از یکی از استوری‌های خود یا آپلود یک عکس ویرایش کنید.

کمی بعد در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هایلایت استوری

نحوه استفاده موثر از نکات برجسته استوری اینستاگرام


اکنون که این ویژگی جدید هیجان انگیز را در دستان خود دارید، زمان آن است که تصمیم بگیرید چگونه از آن بهترین استفاده کنید.

ما 10 ایده داریم که چگونه می توانید پتانسیل هایلایت های اینستاگرام خود را به حداکثر برسانید.

1.محصولات یا مجموعه های مختلف را به نمایش بگذارید


یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از داستان‌های برجسته این است که محصولات یا مجموعه‌های مختلف خود را به نمایش بگذارید.


ایجاد یک برجسته برای هر جنبه اصلی از کسب و کار خود را در نظر بگیرید، یا یک صفحه از کتاب Grove Collaborative را بردارید و یک برجسته برای “خرید” ایجاد کنید که انواع محصولات آنها را به نمایش می گذارد.


همچنین می‌توانید دو ویژگی اینستاگرام را با هم ترکیب کنید و یک محصول را در یک زمان به نمایش بگذارید، سپس با استفاده از خرید اینستاگرام به آن پیوند دهید تا مشتریانتان بتوانند به راحتی آن را برای خود خریداری کنند. یا از برچسب پیوندی استفاده کنید که مشتریان را به صفحه فرود محصول یا مجموعه می فرستد.

2.اطلاعیه های شرکت را به اشتراک بگذارید


یکی دیگر از راه‌های عالی برای استفاده از نکات برجسته استوری، ذخیره اطلاعیه‌های شرکت است.

این مفید است که پس از اعلام اولیه به خوبی به این موارد دسترسی داشته باشید تا مشتریان جدید بتوانند تمام نقاط عطف شرکت شما را ببینند.


ما یک نمونه عالی از آن را از Freddy’s Frozen Custard می بینیم، جایی که آنها یک Highlight مخصوص به اشتراک گذاری تمام مکان های جدید خود دارند.


این هایلایت را «اخبار» یا «اتفاقات» بنامید تا مخاطبان شما به راحتی بگویند که چه انتظاری دارند.

3.ارائه منابع و محتوای آموزشی


یکی از کارهایی که باید به طور مرتب در استوری های اینستاگرام خود انجام دهید، اشتراک گذاری لینک ها – یا حداقل گرافیک های تبلیغاتی – برای محتوای وبلاگ و سایر منابع آموزشی مانند کتاب های الکترونیکی، پادکست ها، ویدیوها و غیره است.


این بسته به تجارت و صنعت شما متفاوت به نظر می رسد.

به عنوان مثال، یک شرکت SaaS ممکن است نکاتی را در مورد استفاده از نرم افزار خود به همراه پیوندهایی به پست های وبلاگ اخیر به اشتراک بگذارد.


یک باشگاه، مانند Equinox Fitness، ممکن است روتین های تمرینی یا دستور العمل های سالم را به اشتراک بگذارد.


اسکرین شات از یک منبع آموزشی که توسط Equinox Fitness در Instagram Story Highlights به اشتراک گذاشته شده است.


همه چیز به این بستگی دارد که مخاطب خاص شما بیشتر دوست دارد چه نوع منابع مفیدی را از شما ببیند.

4.رویدادها را تبلیغ کنید


هایلایت استوری اینستاگرام همچنین برای تبلیغ رویدادهای آتی یا تکراری به منظور افزایش تعداد ثبت نام کنندگان یا شرکت کنندگان و همچنین رویدادهایی که کسب و کار شما در آنها شرکت کرده است، عالی هستند.


در زیر، نمونه‌ای از دومی را از Nature’s Path می‌بینیم، یک شرکت مواد غذایی ارگانیک که در سال ۲۰۱۹ در #ClimateStrike جهانی در حمایت از جنبش جوانان آب و هوا شرکت کرد.

آنها یک نکته برجسته درباره رویدادهای #ClimateStrike دارند، عکس‌ها و ویدیوهای تیم خود را در شهرهای بزرگ کانادا و ایالات متحده به اشتراک می‌گذارند.


به اشتراک گذاری رویدادهایی که شرکت شما میزبان و/یا شرکت می کند، راهی عالی برای نشان دادن اینکه شرکت شما در مورد چیست.

به عنوان یک شرکت مواد غذایی همیشه ارگانیک و دوستدار محیط زیست، منطقی است که Nature’s Path به اشتراک بگذارد که تیم آنها از حمایت از تغییرات آب و هوایی حمایت می کند.

5.به سوالات فالوورها پاسخ دهید


برای هر داستانی که ایجاد کرده اید و به سؤالات مشتری پاسخ می دهید، یک «پرسش متداول» داستان برجسته ایجاد کنید.

می‌توانید از برچسب «سوال» برای دریافت سؤالات استفاده کنید، قبل از اینکه پاسخ خود را ضبط کنید یا به سادگی پاسخ را در بالای یک عکس یا پس‌زمینه خالی تایپ کنید.

6.نظرات و نظرات مشتریان را برجسته کنید


برجسته کردن مشتریان خوشحال هر زمان که فرصت دارید همیشه ایده خوبی است.

اگر کسی را در مورد کار یا خرید از کسب و کار خود دارید، نمایش نظرات مثبت و توصیفات می تواند به او کمک کند تصمیم بگیرد و گلوله را گاز بگیرد.


می‌توانید ویدیوهایی از مشتریانی که در مورد تجربه‌شان از کسب‌وکارتان صحبت می‌کنند به اشتراک بگذارید، یا می‌توانید با نظراتی که به صورت آنلاین گذاشته‌اند، گرافیک‌های مارک‌دار ایجاد کنید که لحظات و تجربیات مثبتی را که مشتریانتان داشته‌اند به اشتراک بگذارند.

7.فالوورهای خود را درگیر کنید


گاهی اوقات استوری های اینستاگرام شما هدفی جز جذب فالوورهای شما ندارند.

استفاده از استیکرهایی مانند نظرسنجی و سوالات می تواند راهی عالی برای جذب موقت فالوورها باشد، اما این استیکرها فقط 24 ساعت طول می کشد که یک Story اولیه انجام می دهد.


در عوض، یک صفحه از کتاب واتابرگر بردارید. آنها یک دسته برجسته به نام «فقط برای سرگرمی» دارند، که در آن محتوای جذابی مانند داستان‌های زیر را به اشتراک می‌گذارند.
Whataburger با اشتراک‌گذاری آزمون‌ها و رنگ‌آمیزی صفحات کتاب، تعامل مشتری را به سطح جدیدی می‌برد.

از این مثال چه چیزی می توانید یاد بگیرید؟

چگونه می توانید محتوای داستان های خود را به بازی های سرگرم کننده ای تبدیل کنید که مخاطبان شما از آن لذت ببرند؟

8.کمپین های خود را در جلو و مرکز قرار دهید


هنگامی که یک کمپین بازاریابی جدید را شروع می کنید، نکات برجسته استوری اینستاگرام را در نظر بگیرید.

یک دسته بندی هایلایت به طور خاص برای کمپین خود ایجاد کنید و هر داستان مرتبط را در آن هایلایت ذخیره کنید تا در طول کمپین کلی باقی بماند.

9.تیم خود را معرفی کنید


استفاده از نکات برجسته استوری روش عالی دیگری برای ایجاد حمایت از کارکنان و معرفی تیم خود به مشتریان است.

این تاکتیک هم برای مشاغل کوچک و هم برای مشاغل بزرگ کار می کند و یک راه عالی برای انسانی کردن شرکت شما و ایجاد روابط آنلاین شخصی تر است.


زمان‌بندی تصاحب کارمندان را در جایی که وظایف روزمره خود را در استوری شما پست می‌کنند.

از آنها بخواهید که ویدیوهای کوتاهی را ضبط کنند که خود را معرفی کرده و در مورد نقش خود در شرکت شما صحبت کنند، یا عکس ها و پرسش و پاسخ های سریع را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.


قبل از شروع این کمپین، بررسی کنید که کدام کارمندان با حضور آنلاین راحت هستند.

10.کاور های هایلایت خود را مارک کنید


آخرین نکته ما این است که کاورهای هایلایت خود را علامت گذاری کنید تا با نمایه شما مطابقت داشته باشند و به ایجاد قدرت و ارزش کلی برند به صورت آنلاین کمک کنند.

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.


اولین و احتمالاً ساده‌ترین آن، استفاده از عکس‌های باکیفیت به‌عنوان هر یک از کاورهایی است که به طور مرتب در اینستاگرام مشاهده می‌کنیم.


گزینه دیگر این است که از رنگ های برند خود به همراه نمادها یا کلماتی که نمایانگر پوشش هایلایت هستند استفاده کنید.

ما یک مثال عالی از مسیر طبیعت برای نشان دادن این موضوع داریم.


مثال آخر اساسی اما موثر است.

به جای ایجاد عکس یا گرافیک، به سادگی از انواع رنگ های خالی که با برند شما مطابقت دارند استفاده کنید.

The Sill از تعدادی پاستل استفاده می کند که هنوز هم به رسمیت شناختن نام تجاری را به عنوان پوشش هایلایت خود اعمال می کنند.


در مورد جلوه های بصری که برند شما تمایل دارد به سمت آنها متمایل شود فکر کنید.

می‌خواهید مطمئن شوید که طرح جلد داستان‌های برجسته برای کسب‌وکار شما و گرافیک‌هایی که ایجاد می‌کند منطقی است.

هایلایت استوری

نکات برجسته استوری اینستاگرام چیست؟


هایلایت استوری های اینستاگرام استوری هایی دسته بندی می شوند که در نمایه کاربر ذخیره شده اند تا پس از 24 ساعت پس از ارسال به آنها دسترسی داشته باشید.


به نکات برجسته استوری اینستاگرام در فید اینستاگرام Sprout Social نگاهی بیندازید:


هایلایت استوری های اینستاگرام استوری هایی دسته بندی می شوند که در نمایه کاربر ذخیره شده اند تا پس از 24 ساعت پس از ارسال به آنها دسترسی داشته باشید.

بنابراین چگونه می توانید شروع به ایجاد نکات برجسته استوری اینستاگرام خود کنید؟


بخش پیچیده‌تر این است که تعیین کنید هر یک از دسته‌های برجسته شما واقعاً باید چه باشند.

انواع مختلف محتوایی که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید را در نظر بگیرید.

آیا می توان آن را به بخش های مختلف تقسیم کرد؟


گزینه های محبوب ممکن است:

⦁ پشت صحنه


⦁ گروه را ملاقات کن


⦁ بررسی ها


⦁ وبلاگ


⦁ محصولات و خدمات


⦁ مناسبت ها

قبل از شروع ایجاد نکات برجسته واقعی، فهرستی ایجاد کنید که برای کسب و کار شما منطقی باشد.

اگر قبلاً هیچ نقطه برجسته‌ای ایجاد نکرده‌اید، به نمایه خود بروید و روی فلش کشویی کوچک در کنار Story Highlights ضربه بزنید تا ویژگی کامل را مشاهده کنید:


روی دایره ای با علامت مثبت که می گوید New کلیک کنید تا اولین هایلایت خود را ایجاد کنید.

بایگانی Stories خود را خواهید دید تا بتوانید عکس‌ها و ویدیوهایی را که در گذشته به اشتراک گذاشته‌اید برای افزودن به هایلایت جدید خود انتخاب کنید.


به خاطر داشته باشید که این موارد اکنون دوباره در نمایه شما ظاهر می‌شوند (به‌عنوان استوری‌های جدید دوباره ظاهر نمی‌شوند)، بنابراین مطمئن شوید که موارد خوبی هستند که می‌خواهید مخاطبان شما همچنان به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

پس از انتخاب همه داستان‌های مربوط به این دسته‌بندی جدید، روی Next ضربه بزنید تا عنوان خود را اضافه کنید:

از اینجا، همچنین می‌توانید جلد داستان‌های برجسته خود را با تغییر موقعیت تصویر از یکی از استوری‌های خود یا آپلود یک عکس ویرایش کنید.

همچنین شما میتوانید مطالبی از قبیل هاست سریع، هاست مخصوص ووکامرس ، نصب سی پنل روی اوبنتو و… را مطالعه نمایید.

جهت آموزش های بیشتر اینستاگرام آژانس مدلین را فالو داشته باشید.



آژانس مدلین ، تیک آبی اینستاگرام
آژانس
مدلین

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات تماس ما :
09126778304
021-22347651

با ما در تماس باشید :

امتیاز شما به این مطلب
3.7/5

فهرست