شرکت مدلین ، پیشرو در انجام خدمات تیک آبی اینستاگرام ، دارنده بیش از 500 نمونه کار تیک آبی اینستاگرام در جهان و ایران ، برخی از خدمات اصلی آژانس مدلین : تیک آبی اینستاگرام ، اخبار جهانی ، تیک اسپاتیفای، تیک یوتیوب ، آی ام دی بی ، تیک ساندکلاد ، تیک تلگرام ، پخش موزیک و پادکست در سایت های جهانی شامل اپل موزیک ، یوتیوب ، رادیوجوان ، اسپاتیفای ، آمازون موزیک ، شزم و …. می باشد.

Medellin Agency

021-22347651 | 09126778304

آژانس مدلین

چطور برای کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده بکنم؟

اینستاگرام

می توانید این مطلب را به دوستان خود ارسال کنید :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

این مطالب با توجه به بررسی دقیق آژانس مدلین گردآوری شده است ، شما را دعوت به ادامه خواندن این پست می کنیم :

چطور برای کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده بکنم؟

 

روش بازکردن صحیح اکانت کاری برند و شرکت در اینستاگرام به چه صورت است؟

نحوه کار با اینستاگرام.همانطور که در مطالب قبل هم توضیح دادیم فضای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی بسار داغ است.

به طوری که اکثریت مردم کالاها و وسائل مورد نیازشان را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام جستجو میکنند.

برای پیدا کردن برند معتبرمان اینستاگرام در اوایل کارش برای افراد و برند های معروف و مشهور یک علامتی به نام تیک آبی اینستاگرام را اختراع کرد.

این علامت به ما کمک میکند که اکانت های فیک برند هارا از اکانت های اصلی تشخیص دهیم.

و همواره کار را برای کاربران خود بسیار آسان کرده،همچنین با داشتن این علامت ارزشی بیکران به اکانت داده میشود.

 

چگونه برای شرکت و برند خود یک اکانت کامل و صحیح را راه اندازی بکنیم؟

 

 

اینستاگرام

 

نحوه کار با اینستاگرام

یک اکانت برند خوب باید مشخصات پروفایل خود را دقیق و مرتب تنظیم بکند.

متن پروفایلتان باید مربوط به کسب کارتان باشد تا توجه کاربران را جلب کند.

عکس لوگو و آرم شرکت را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهید.

این کار باعث میشود که لگو و آرم برندتان بیشتر به چشم بیاید و در ذهن مشتری جا باز کند.

نام صفحه ی کاربری باید از نام برند و شرکتتان بر گرفته باشد،

در بیشتری از برند ها مشاهده شده نام صفحه کاربری خود را مخفف نام شرکت انتخاب کرده اند.

این جزو شگرد کار به حساب می آید،نام کاربری هرچقدر صریح باشد

و در ذهن مشتریان بماند قطعا اون برند به اهدافش میرسد.

توجه کنید که برای نوشتن نام کاربری هیچگونه فاصله ای بین حروف ها نباشد.

 

نحوه کار با اینستاگرام

شما میتوانید وب سایت برند خود را در بیوگرافی اکانت وارد کنید،

کاربر به محظ کلیک بر روی آدرس وب سایت،مستقیم وارد صفحه ی مطالب شما میشود.

در بیشتر اکانت ها میبینید که در ارائه بیو پیج خلاقیت به کار برده اند.

خلاقیتی که باعث میشود بیو پیج هم تبلیغاتی باشد و هم توجه کاربر را جلب کند

و باعث شود کاربران حتی برای چند دقیقه وارد پیج بشوند و پست و مطالب را ببینند.

در نظر داشته باشید که در بیشتر قسمت های ساخت یک اکانت عالی برای کسب و کار خود میتوانید خلاقیت به خرج دهید.

پروفایل های کاری پروفایل هایی هستند که

 

نحوه کار با اینستاگرام

اطلاعات کامل محصولات و اطلاعات کامل مشخصات خود همچون آدرس ایمیل شماره های تماس و… را دارا باشند.

همانطور که میدانید اینستاگرام بیشتر از ۱ میلیارد کاربر دارد.

و شما برای راه اندازی پیج خود نیاز به چند میلیون فالور ندارید.

از مقیاس های کوچک شروع کنید و به صورت طبیعی فالور های اکانت خود را افزایش دهید.

با فالور های خود ارتباط خوبی برقرار کنید و با تک تکشان مشارکت کنید.

با وجود میلیون ها پیج کاری،پا برجا بودن و هدف مند بودن کار سختی به نظر میرسد،

ولی قطعا نتیجه خوبی برای شما و کسب و کارتان دارد.

 

هشتگ ها چه کاری را انجام میدهند؟

 

 

هشتگ گذاری

 

هشتگ گزاری به معنی صدها پست مختلف از برند ها و پست های مربوط به آن موضوع است.

شما اگر یک محصول را جستجو بکنید و ابتدای کلمه (#) باشد،

از هزاران برند مختلف پست های مربوط به آن محصول را برایتان میآورد.

 

هشتگ ها میتوانند پیام های مختلفی را به کاربران انتقال دهند.

هشتگ #خاطرات زیر یک اکانت رستوران صرفا به معنای مرور گذشته است.

ولی هشتگ #امتحان کنید معنای کاملا متفاوتی دارد.

 

هشتگ گذاری بیهوده و پشت سرهم نه تنها مفید نیست بلکه معایبی هم دارد.

 

هشتگ ربایی چیست؟

 

استفاده از هشتگ دیگران با هدف جلب مخاطبین آن ها یا سوار شدن بر موج هشتگ هایی که ترند شده اند.

نمونه ای از هشتگ ربایی به حساب می آید.

توجه کنید شما قبل از هشتگ گذاری میتوانید همان هشتگ را جستجو بکنید تا ببینید چه کسانی از این هشتگ استفاده کرده اند

و چه اطلاعتی از آن هشتگ میابید.

با این کار شما ایده های بیشتری را مشاهده میکنید و خلاقیت ذهنتان فعالیت خودش را شروع میکند.

بیشتر کسب و کار ها به دنبال مشتریان خاص و اختصاصی میگردن و برای به دست آوردنشان خیلی تلاش میکنند.

مشتریان برند شما همان صدای شما هستن،هرچقدر بیشتر باشند شما قوی تر میشوید.

انتشار محتوایی هدفمند یکی از مهم ترین اقدام شما است.

 

به عنوان مثال

 

 

اینستاگرام

 

شما اگر پستی را میخواهید در اکانت منتشر بکنید،باید دقت کنید که محتوای بیانگر محصولات و اهداف کسب کار شما باشد.

میتوانید عکس محصولات خود را انتخاب کنید،

هشتگ گزاری مربوط به اون کالا را بگذارید،و در بیو پست مطالب و مشخصات محصول را ارائه دهید.

به طوری که مشتری متوجه تمام توضیحات ان کالا شود.

این امکان وجود دارد که پست ها توسط فالور ها علامت گذاری و ذخیره شوند.

شما اگر یه برند مربوط به نانو اتومبیل را سرچ بکنید میبینید که اکثریت آنها عکس و ویدیو محصولات خود را با توضیحات و مزایا در قالب پست انتشار میدهند.

و از ارتباط خود با مشتری که شامل دریافت وجه از مشتری و ارسال محصول به مشتری را در قالب استوری برای دیگر کاربران خود ارائه میدهند.

این روش باعث میشود اعتماد کاربران خود را جلب بکنند و غیر مستقیم فروش محصولاتشان را به اشتراک میگذارند.

پست و استوری های خود را جوری تنظیم کنید تا مشتری بتواند نظر خود را بدهد.

توجه کردن به نظرات مشتریان بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر این نظرات درغالب سوال و مشکلات مشتری نسبت به آن محصول تایپ میشود،

و شما میتوانید پاسخگو به نظرات مشتری باشید.

 

محصولات خود را با جلوه خاصی انتشار دهید.

تسلط داشتن بر ایستاگرام در حیطه کسب و کار در نهایت یعنی کسب کار

بسیار متشکریم که امروز هم با آژانس مدلین همراه بودید.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

آژانس مدلین ، تیک آبی اینستاگرام
آژانس
مدلین

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات تماس ما :
09126778304
021-22347651

با ما در تماس باشید :

امتیاز شما به این مطلب
3.7/5

فهرست