شرکت مدلین ، پیشرو در انجام خدمات تیک آبی اینستاگرام ، دارنده بیش از 500 نمونه کار تیک آبی اینستاگرام در جهان و ایران ، برخی از خدمات اصلی آژانس مدلین : تیک آبی اینستاگرام ، اخبار جهانی ، تیک اسپاتیفای، تیک یوتیوب ، آی ام دی بی ، تیک ساندکلاد ، تیک تلگرام ، پخش موزیک و پادکست در سایت های جهانی شامل اپل موزیک ، یوتیوب ، رادیوجوان ، اسپاتیفای ، آمازون موزیک ، شزم و …. می باشد.

Medellin Agency

021-22347651 | 09126778304

آژانس مدلین

آموزش gtmetrix

می توانید این مطلب را به دوستان خود ارسال کنید :

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

این مطالب با توجه به بررسی دقیق آژانس مدلین گردآوری شده است ، شما را دعوت به ادامه خواندن این پست می کنیم :


سرعت بارگذاری سایت یکی از معیارهای مهمی است که اگر صاحب یک وب سایت هستید باید در نظر بگیرید.

اگر یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود راه اندازی کنید، بسیار مهم تر می شود.

GTmetrix یکی از ابزارهای محبوبی است که می توانید از آن برای تست سرعت وب سایت خود استفاده کنید.

در این مقاله، نحوه استفاده موثر از GTmetrix برای درک و بهبود عملکرد وب سایت را مورد بحث قرار خواهیم داد.

آموزش gtmetrix

سیستم امتیازدهی GTmetrix


نتایج ارائه شده توسط GTMetrix کاملاً قابل درک است و حتی به کاربران جدید نیز کمک می کند تا به راحتی بهبودها را انجام دهند.

این شامل یک سیستم امتیازدهی است که نمره GTmetrix و همچنین نمرات عملکرد و ساختار را نشان می دهد.

همچنین می‌توانید از طریق نمودارها و سایر تجسم‌ها بینش عمیق‌تری کسب کنید.


GTmetrix قبلا گزارش های سرعت صفحه/YSlow داشت که با سیستم امتیازدهی Lighthouse جایگزین شده است.

برای ایجاد درجه GTmetrix بیشتر تقویت شده است.

آموزش gtmetrix

درجه GTmetrix


درجه GTmetrix با در نظر گرفتن زمان بارگذاری، ثبات بصری و تعامل، ایده ای از عملکرد سایت شما ارائه می دهد.

این در واقع ترکیبی از ساختار ظاهر سایت شما و عملکرد تجربه شده توسط یک کاربر واقعی است.


در حال حاضر نمره به طور متوسط دو نمره است – عملکرد و ساختار.


عملکرد امتیاز Lighthouse است که از طریق ممیزی های سفارشی GTmetrix به همراه مشخصات مختلف مرورگر و سخت افزار به دست می آید.

Structure یک ارزیابی اختصاصی است که توسط GTmetrix در ممیزی‌های تشخیصی و فرصت‌هایوبسایت شما انجام می‌شود.

به طور کلی، امتیاز ساختار شما ایده ای در مورد چگونگی ساخت سایت شما برای عملکرد بهینه می دهد.

آموزش gtmetrix

داشبورد GTmetrix

اکنون در صفحه نتایج به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت.


برگه خلاصه


برگه خلاصه یک نمای کلی از همه شاخص های عملکرد شما را به صورت ساختار یافته ارائه می دهد.

تنها با اطلاعات این برگه می‌توانید بینش کسب کنید و بهبود عملکرد را آغاز کنید.

جنبه های زیر در اینجا قابل مشاهده است:

⦁ تجسم سرعت – نشانگر بصری نحوه بارگیری صفحه شما و تجربه واقعی کاربر.


⦁ موضوعات برتر – این خلاصه ای از موضوعات برتر در صفحه شما است.


⦁ جزئیات صفحه – نموداری که نشان می دهد چه درخواست هایی در صفحه شما گنجانده شده است و چگونه بر اندازه صفحه تأثیر می گذارد.


⦁ نکات اضافی – راهنمایی و پیشنهادات بیشتر از تیم GTmetrix.

برگه عملکرد – دیدگاه کاربر

این امتیاز به شما یک ایده واضح در مورد عملکرد سایت شما از دیدگاه کاربر می دهد.

این معیارها شامل نمرات مختلفی است که با هم جمع‌آوری شده‌اند تا امتیاز عملکرد نهایی را تشکیل دهند.

موارد زیر معیارهایی هستند که در گزارش عملکرد GTmetrix نمایش داده می شوند:

⦁ First Contentful Paint – نشان‌دهنده سرعتی است که تصاویر و متن روی صفحه شما نقاشی می‌شوند. 0.9 یا کمتر نمره خوبی است.


⦁ شاخص سرعت – نشان می دهد که محتوای صفحه شما با چه سرعتی به وضوح پر شده است. 1.3 یا کمتر امتیاز خوبی است.


⦁ بزرگترین رنگ محتوایی – با نحوه رنگ آمیزی بزرگترین عنصر محتوا تعیین می شود. 1.2 یا کمتر به عنوان یک امتیاز خوب در نظر گرفته می شود.


⦁ Time to Interactive – زمانی که طول می کشد تا صفحه شما کاملاً تعاملی باشد. این امتیاز باید 2.5 یا کمتر باشد تا تجربه کاربری خوبی داشته باشید.


⦁ زمان مسدود کردن کل – نشان دهنده زمان مسدود شده توسط اسکریپت ها در هنگام بارگیری صفحه است. تصور می شود 150 میلی ثانیه یا کمتر تجربه کاربری خوبی باشد.


⦁ تغییر چیدمان تجمعی – نشان دهنده تغییر در طرح بندی صفحه در حین بارگذاری است. 0.1 یا کمتر نمره خوبی است.

برای نشان دادن تأثیر هر معیار، کد رنگی وجود خواهد داشت.

برگه ساختار – نشانگر عملکرد بهینه

برگه Structure نتایج ممیزی Lighthouse را نشان می دهد که توسط تیم GTmetrix بیشتر ارزیابی شده و مقادیر متفاوتی به آنها اختصاص داده شده است.

لطفاً توجه داشته باشید، نتایج اینجا نشان دهنده عملکرد سایت شما نیست، اما بهترین روش هایی هستند که توسط Google برای عملکرد بهینه پیشنهاد شده است.

شما می توانید این پیشنهادات را برای بهبود بالقوه عملکرد سایت خود اجرا کنید.

فروشگاه Structure علاوه بر ممیزی های استاندارد Lighthouse شامل برخی ممیزی های سفارشی انجام شده توسط تیم GTmetrix نیز می شود.

اینها هستند:

⦁ فعال نگه داشتن زنده – تاخیر را کاهش می دهد


⦁ ترکیب تصاویر با استفاده از CSS sprites – برای تصاویر کوچک برای بهبود عملکرد.


⦁ از یک شبکه تحویل محتوا استفاده کنید – برای ارائه یک تجربه سریع برای کاربران در سراسر جهان.


⦁ اجتناب از CSS@import – اجتناب از فرآیند فراخوانی شیوه نامه ها از داخل CSS دیگر

در تب ساختار، ممیزی های مختلف با کدگذاری رنگ بر اساس تاثیر آنها نمایش داده می شود.

برخی از ممیزی ها بدون تاثیر پنهان خواهند شد.

برای مشاهده آنها می توانید روی “Show No Impact Audits” کلیک کنید.

زبانه آبشار (The Waterfall tab)

این تب رفتار بارگذاری را به تصویر می کشد و شما می توانید بفهمید که درخواست های مختلف در صفحه چگونه بارگذاری می شوند و به چه ترتیبی.

نمودارهای مختلفی برای نمایش اندازه و زمان بارگذاری وجود دارد.

در نمایش بصری آبشار، داده ها را به شکل زیر سازماندهی می کنید:

⦁ URL – این منبعی است که بارگذاری شده است.

می‌توانید اینها را به HTML، CSS، JS، XHR، فونت‌ها، تصاویر و غیره فیلتر کنید.


⦁ وضعیت – این شماره درخواست خدمات است.

برای درخواست های موفق، کد 200 خواهد بود.


⦁ دامنه – دامنه نشان می دهد که فایل از کجا بارگذاری شده است.

ممکن است از دامنه خودتان یا از منابع شخص ثالث مانند YouTube embed یا از CDN باشد.


⦁ اندازه – این نشان دهنده اندازه منبع بارگذاری شده است.

اگر متوجه اندازه‌های بزرگ‌تر فایل در تصاویر یا ویدیوها شدید، برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه، اصلاح آنها بسیار مهم است.


⦁ جدول زمانی – در اینجا می توانید زمان خاصی را که برای بارگیری هر منبع لازم است را درک کنید.

با بررسی دقیق این اطلاعات، می توانید مسائل مهم عملکرد را استنباط کنید.

تب Video


می‌توانید یک ویدیو را فعال کنید و دوباره آزمایش کنید تا ببینید صفحه شما چگونه بارگذاری می‌شود.

این به شما کمک می کند تا مشکلات خاصی را در بارگذاری صفحه شناسایی کنید و به راحتی آنها را بهبود بخشید.

در اینجا، گزینه های اضافی برای پخش آهسته، یا پرش به نقاط عطف خاص و غیره پیدا خواهید کرد.

برگه تاریخچه


یکی از توصیه های مهم برای به دست آوردن بهترین نتایج در هنگام انجام تست سرعت، انجام چندین تست است.

این برگه اطلاعاتی در مورد هر آزمایشی که در گذشته با حساب خود انجام داده اید ارائه می دهد.

اگر یک صفحه را حداقل دو بار تست کرده باشید، گزارش تاریخی آن صفحه تولید و ذخیره می شود.

لطفاً توجه داشته باشید، داده های تولید شده با استفاده از طرح های پایه پس از سه ماه حذف خواهند شد.

آموزش gtmetrix

چگونه کاربران مهمان می توانند از GTmetrix استفاده کنند؟


کاربران مهمان می توانند عملکرد صفحات وب را با استفاده از Gtmetrix آزمایش کنند.

با این حال، در مقایسه با طرح اولیه که هنگام ورود به سیستم دریافت خواهید کرد، این برنامه محدود است.

محل آزمایش ونکوور خواهد بود و با یک اتصال بدون محدودیت در مرورگر کروم.

با ورود به سیستم، 6 مکان آزمایشی دیگر (هنگ کنگ، لندن، بمبئی، سن آنتونیو، سیدنی، سائوپائولو) دریافت خواهید کرد.

همچنین می توانید هنگام ورود به سیستم، انواع بیشتری از اتصالات را شبیه سازی کنید.


علاوه بر این، هنگام ورود به طرح اولیه، گزینه هایی برای ایجاد ویدیو و مسدود کردن بارگیری تبلیغات دریافت خواهید کرد.

آموزش gtmetrix

چگونه از تست های عملکرد وب سایت بهترین نتیجه را بگیریم؟

در اینجا چند نکته جالب وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را از این تست های سرعت بگیرید:

⦁ چندین تست انجام دهید – برای اینکه بتوانید درک واضحی از تست های عملکرد وب سایت داشته باشید، باید چندین تست را اجرا کنید.

کارشناسان پیشنهاد می کنند که در ساعات مختلف روز آزمایش انجام شود.


⦁ یک مکان آزمایشی نزدیکتر به سرور میزبان و مخاطبان هدف خود انتخاب کنید – مهم است که مکان های آزمایشی را انتخاب کنید که به سرور و مخاطبان هدف شما نزدیک تر باشد.

با این حال، اگر مخاطبی دارید که در سراسر جهان پخش شده است، ممکن است لازم باشد از چندین مکان آزمایشی استفاده کنید.

GTmetrix 7 مکان مختلف را با طرح اولیه خود ارائه می دهد، در حالی که گزینه های بسیار بیشتری با برنامه های Pro وجود دارد.


⦁ صفحات مختلف را تست کنید – تست های خود را فقط به صفحه اصلی محدود نکنید.

به عنوان مثال، در مورد یک فروشگاه تجارت الکترونیک، صفحه فروشگاه یا محصول به همان اندازه یا مهمتر از صفحه اصلی خواهد بود.


⦁ دستگاه های تلفن همراه را نادیده نگیرید – مهم است که بدانید سایت شما چگونه در دستگاه های تلفن همراه بارگذاری می شود.

این احتمال وجود دارد که سرعت بارگذاری سایت در تلفن های همراه به طور قابل توجهی متفاوت باشد.


⦁ سرعت های مختلف اتصال را امتحان کنید – اگر آن را با سرعت های اتصال چندگانه آزمایش کنید، ایده واضح تری از سرعت بارگذاری صفحه خود خواهید داشت.

با طرح اولیه Gtmetrix می توانید سرعت های مختلف اتصال را امتحان کنید.

همچنین شما میتوانید مطالبی از قبیل هاست بهینه وردپرس ، وصل کردن آنالیستیکس به وردپرس ، نصب وردپرس روی لوکال هاست Xampp و… را مطالعه نمایید.

جهت آموزش های بیشتر اینستاگرام آژانس مدلین را فالو داشته باشید.

آژانس مدلین ، تیک آبی اینستاگرام
آژانس
مدلین

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات تماس ما :
09126778304
021-22347651

با ما در تماس باشید :

امتیاز شما به این مطلب
3.7/5

فهرست